theBalm Mary-Lou Manizer

četrtek, marec 10, 2016


Eden izmed boljših nakupov v zadnjem času je bil definitivno The Balm Mary-Lou Manizer. Ker sem sama precej svetle polti in pozimi hitro izgledam "mrtva", bronzerja pa ne maram preveč, je zame edina rešitev, da obrazu dodam malo sijaja s pomočjo osvetljevalca. Moj predragi High beam je pri koncu in ni več uporaben, zato sem potrebovala nujno dober osvetljevalec. In Mary je ravno eden bolj opevanih osvetljevalcev po blogih ter na youtubu. Seveda sem morala preveriti če to drži.

Torej zakaj si je prislužil naziv enega boljših nakupov v zadnjem času? Najprej naj povem, da osvetljevalec nanesem na lično kost in ga zabrišem proti obrvem, na nos, nad zgornjo ustnico in na čelo, občasno celo v notranji kotiček očesa ter pod obrv. Z drobnimi bleščicami v šampanjec barvi odlično odbija svetlobo in da videz naravno bleščeče kože. Delčki so dovolj majhni da izgled ni preveč bleščičast in da ob koncu dneva moj obraz ni ves v bleščicah. Poleg tega je precej obstojen in brez problema preživi pol dneva na obrazu, potem pa počasi začne malo zgubljati efekt.
Je odlično pigmentiran in prijetne teksture. Priporočam lahek nanos, saj ga je lahko hitro preveč. Tudi nanaša se lepo in se ga da super zabrisati.

A lahko trenutek posvetimo tudi prekrasni embalaži? Všeč mi je kadar so znamke pozorne na vsak detajl na embalaži. Je retro stila in očitno je, da je Mary obtožena prevelike lepote in popularnosti :)
Poleg lepega izgleda pa je tudi priročna, v primarni embalaži namreč najdemo tudi ogledalce. Kljub temu, da je plastiča je precej trdoživa, pri meni je že brez problema preživela dva padca na tla. Zakaj je vedno tako, da na tiste stvari na katere najbolj pazim, vedno slej ko prej pristanejo na tleh, večkrat?!

Mary-Lou verjetno trenutno najceneje dobite na Salmi, cena je odlična (18,65€). Je pa osvetljevalec vreden nakupa in z mano se strinja precej blogerk po celem svetu. Jaz bi nakup sigurno ponovila, vendar imam občutek, da bo tale trajal precej časa.


Nezabrisan swatch
Ker nikakor ne morem pofotkati efekta na ličkih, vam samo pokažem kako lepo pride tudi v notranjih kotičkih očesa:

Kateri je pa vaš najljubši?

Anna♥

You Might Also Like

5 Comments

  1. Moj najljubši je ravno Mary:):) meni je zakon, skos ga uporabljam:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanj sem pa prebrala same dobre ocene ja :) Sem sicer v iskanju enega dobrega osvetljevalca, ampak običajno izpadejo temnejše ali pa celo enako kot je moja polt :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi moj favorit. Si zasluži popularnost! Ti je padel čisto na tla in se ni razbil? Vau :D Sem slišala že zgodbe kako je vse šlo v prah in ga zato nikoli ne nosim s sabo, se preveč bojim :). Je pa res ogromno izdelka. Kar traja in traja...kar je na koncu vredno denarja :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, vse ga tako hvalite - da ga bom morala v kratkem preizkusiti :)

    Ni pa poceni, ampak tak izdelek se ima več let :D

    Jaz imam trenutno Bellovega in mi je res top of the top tako da me res zanima primerjava.

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinjam s Katjo, da ga tako zelo vse hvalite, da ga bom morala čimprej,ko mi denarnica dopusti takšen nakup-kupiti in sprobati. Trenutno pa uporabljam highlighter od Essence (Cinderella-The Glass Slipper) in mi je odličen, čeprav sem slišala že veliko punc, da jim ni všeč. Meni ima ful lep glam finish in se odlično zabrisuje. xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe