Rimmel haul

sobota, marec 19, 2016


Rimmel je Londonsko podjetje, ki se je na začetku svojega ustvarjanja leta 1834 ukvarjalo s prodajo parfumov. Takrat majhno družinsko podjetje je ustanovil Eugen Rimmel, skoraj 100 let kasneje pa so se pridružili skupini Coty Inc. Številko 1834 sem preverila dvakrat, zdi se tako nerealna, vendar je resnična, to pomeni da je Rimmel eno izmed starejših lepotnih podjetij.

Sama sem se z njim srečala že pred leti, izdelki so kvalitetni in imajo odlično ceno. Stay matte puder je celo ponovljen nakup. Tokrat sem nakupovala na Salmi, kjer so cene še ugodnejše od nekaterih tujih trgovin. Danes vam bom predstavila kaj je pristalo v moji košari in res hitro prvo mnenje o izdelkih.

Rimmel Match Perfection Invisible Coverage, Visibly Perfected Skin (5,30€)
Precej dolgo ime, ki obljubla veliko. Poleg nevidnega sloja in vidno izboljšane kože obljublja še 24 urno vlaženje in efekt zabrisanih por. Tale verzija je nova in izboljšana verzija Match Perfection podlage, ki je na YT in blogih precej opevana in pohvaljena. Sama sem izbrala odtenek 010 Light Porcelain, ki je res lepo svetel vendar ima očiten roza podton, kar sicer ni popolno ujemanje z mojim olivnim podtonom, vendar se lepo zlije z mojo poltjo in je skoraj odlično ujemanje. Se mi zdi, da se takoj pri nanosu še malo vidi rozkast podton, kasneje pa je vedno majn viden. Za vlaženje nisem opazila kakšnega wau efekta, edino to, da se ne prime takoj suhih predelov. Pore so na začetku res malo majn vidne. Podlaga je verjetno bolj primerna za suho kot mastno kožo.

Rimmel Stay Matte Long Lasting Pressed Powder (2,2€)
Je odličen matirajoči puder, ki ne poudari suhih predelov kože, vendar vidno matira kožo in efekt pri meni brez problema zdrži cel dan. Poleg matirajočih fukncij, odlično obdrži podlago in korektor na mestu. Edini ogromen minus je embalaža, ki precej nekompaktna. Plastični del se izredno hitro zlomi, napis iz njega pa zbledi prehitro. Definitivno ni izdelek, ki bi ga želele prenašati s sabo v torbici. Ampak glede na res ugodno ceno in odlično vsebino, mu slabo embalažo oprostim.



Rimmel Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal (2.82€)
Izbrala sem dva odtenka in sicer Black ter Nude. Črni svinčnik vedno pride prav, medtem ko Nude pričara v trenutku bolj spočit videz. O vodoodportosti nebi zgubljala besed, ampak v "waterline" zdrži mogoče kakšno uro dlje od ostalih klasičnih svinčnikov. Odlično sta pigmentirana in špica je precej mehka, tako da je nanos odličen! Na zgornji veki nad trepalnicami pa brez problema preživi cel dan in zbledi res minimalno. Nakup bom ponovila, cena je odlična.

Rimmel Stronger Nail Nail Nurse (2,21€)
Nail nurse base in top coat (5v1) je definitivno moj najljubši podlak, ki vidno izboljša stanje nohtov, ker pa ta ni bil na voljo na Salmi, sem se odločila za drugo različico. Vse kar lahko povem v tem trenutku je, da odlično obdrži manikiro par dni brez krušenja in da preprečuje obarvanost nohta. O ostalih efektih bom še poročala.

Kaj pa ve, imate kaj od Rimmel London kozmetike? Kaj še priporočate, da preizkusim?
Na WL imam še korektor, primer in definitivno kakšno maskaro. Tiste z arganovim oljem se berejo odlično.
Pa še to, vam bi bilo zanimivo redno brati o mojih nakupih? Sama precej rada berem haul objave, vendar jih zelo redko vključim tudi na blog. Zanima me vaše mnenje ;)



p.s ne pozabite, da na blogu trenutno potega super giveaway z L'Occitane in Melvita dobrotami. Sodelujete lahko tukaj.

You Might Also Like

6 Comments

  1. Super nakup, imam nekaj rimmel stvari in meni so super za svojo ceno. Matirni puder ima res tako malo smotano embalažo, imam občutek da se mi bo pokrovček kmalu razpočil. Jst bi še več takih objav ker mi je branje o makeupu eno ljubših:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super review, tekočo podlago moral še preizusiti, res me firbec matra kako se bo obnesla na meni :)

    Matirni pude pa je must have pri meni!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za ideje in super objava!:) Priporočam še nakup šmink. Posebej tistih edicije Kate! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Škoda, da je podlaga z roza podotonom, ker izgleda kar fajn svetla:). Meni je Stay Matte tudi eden boljših matirajočih pudrov, se mi pa vedno razpoči plastičen pokrov, tako da ga nikoli ne nosim s sabo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je tvoj nakup! Na Hrvaškem se je lih kar zamenjala znaka Manhattam z Rimmelom, in sem zelo vesela da bom od zdaj lahko nakupovala tudi njihove izdelke v trgovini. Super mi je kako si opisala podlago in me precej mika da je zdaj isprobam ker mislim da bo mi super ustrezala :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  6. Puder v kamnu je res eden izmed boljših in a must tudi pri meni. :)
    J. ♡

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe