Essence Circus-Black&Gold

torek, januar 24, 2012

So the last polish in this collection in Black with gold glitter.

I must say, that this polishes from this collection surprise me in a positive way. They have very good pigmentation. Full coverage with only ONE coat. Red, black and pink! I love the bases for itself too. But the glitter is just a cherry on the top! Essence did a good job again!

Essence CIRCUS CIRCUS 01 MY SPARKLING ACROBAT
And on the ring finger I added Red glitter.
right hand
On a left hand I use the red polish too ;). I like this combo :). Red& Gold looks nice too!


I really like all of the Circus polishes. But I think as a base my winner is definitely red and if i choose one winner with base+topper is winner pink one <3

And here is just my make up for Friday papaya party. It was so much fun. I love my girls!<3
(I use the same products on my face as always and for eyes i use Storm palette this time ;))
And 1 queston ;)
What Kiko polish would you like to recive in a next giveaway? ;). I would love to buy some of them for you ;)

XOXO, Anna

You Might Also Like

13 Comments

  1. Ti circus circus lakci po pa res nekaj posebnega! Love this make up look!

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam glede lakcev iz Circus kolekcije, res so super. Jaz moram še Don't Feed The Tiger preizkusiti.

    Glede Kiko lakcev za naslednji giveaway pa je najboljše, da izbereš različno, da bo za vsakega nekaj - npr. en moder, en rdeč, en roza ali pa en šimer, en kremast itd.

    OdgovoriIzbriši
  3. Rdeče bleščice na črnem so superca! To morem nujno tudi sama sprobat, ker izgleda res lepo! Hvala za idejo;) Pa ful mi je všeč tvoj make up, ti lepo paše=)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz morem samo črno rdečo kombinacijo kmalu probat :)
      hvala!

      Izbriši
  4. Lušten make-up :)
    Teli lakci so pa itak super, ravno za vikend sem našla črno zlatega pa ga seveda mogla odnesti s sabo, moram poskusit še tole tvojo rdeče črno kombinacijo, ker res dobro izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Essence je pozitivno presenetil z njimi.

      Izbriši
  5. Lately Essence is doing such a great job and I really hope the next TEs are at least amazing as the last ones :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdej sem pa prepričana, da moram imet vsaj dva laka te kolekcije. uff :P denarnica ne bo vesela. lp
    Jess

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe