My First Sephora&Kiko Haul!

sreda, januar 04, 2012

Yeeeeey i finaly managed to get to Italy and have some Sephora shopping ;). I went to Trieste. Well i was i little bit disappointed with Sephora. What a small shop. Can't belive it. But still enough big to leave there 120€ :O. Next time (read this January) i'll go to Udine;)) Hope that there is a bigger Sephora ;)

I didn't planed to go to Kiko but i just run into it and buy 3 cool polishes there ;)
Sooooooo, here are the bags:


And all stuff together that i bought in Sephora :D

And Kiko haul:

I was the most excited about these two goodies ;)
Look at that beautiful highlight effect..*fallinlove*
I Love High beam! And if i use a good concealer I like Ohh La Lift too ;)

From the brand Sephora i bought primer(which i don't like the most!) and Radiance mist which i already LOVEEE ;)
I didn't try Triple action cleansing water, but i think i will like this one, 'cus its just a micellare wather ;)
My second Magnetic nail polish. It comes with two magnet and one polish. Love it already. Want to see this one first or Kiko polishes? :P
Two Sephora lip penciles. I haven't try it ;)
And my new favourite Lipbalm: Yes to carrots in Berry ;)

I get a loooot of parfume sampels ;)

I'm already super excited to go to Sephora again ;)..
Any advice what to try out next time?

I love to read Haul posts, do you too? :O

XOXO, Anna

You Might Also Like

10 Comments

  1. Super nakup. :) Ti kar zavidam, jaz bi tudi šla v Kiko trgovino. Imam 2 njihova lakca in sta mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. I don't go to Sephora very often, it's just too expensive in my opinion :( On the contrary I'm in love with Kiko's polishes! :D Hope you enjoyed your trip to Italy ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Taya jaz sem že vse tri preizkusila in so super! so me pozitivno presenetili, pa še cena ni tako grozna ;). Če želiš ti jaz vzamem kakšnega in potem pošljem po pošti ;)
    Elsa its really expensive i agree, but i don't have any expensive stuff so i think i need a few ;) Hope, that next time i can get Naked palette or naked palette 2 ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wau super NP! Me zanima kako pride ta magnetni lakec, sama ga še nisem izprobala- se že veselim swatchev :) In koliko testerjev si dobila :o Hudo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Wooooo kok zakon! Ko jaz pridem do konkretnega denarja bom tudi prvo letela v Sephoro. :D Čeprav je meni v bistvu zelo daleč, moram čez celo Slovenijo. :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Ana ga jutri pokažem ;) meni je super! Samo mi je potem nadlak malo razpacau uzorček, upam, da bo nex time better ;)

    moonchild tudi meni je, sem iz štajerskega konca, ampak sem si res tako želela. Drugič me celo fant pelje v shoping :) Sporočim ali se kaj bolj splača v Videm hodit ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole ti pa tok zavidam :P Urban decay majo v Trstu?

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne nimajo ;)
    Jaz sem bila zelo razočarana nad ponudbo in velikostjo. To je taka mala trgovina ko ena soba.. Mislim, da je najmajnši dm pri nas večji on te Sephore ;)
    Majo pa parfume, Benefit, Sephora, Make up Forever, Pupa, Clinique(mislim da), pa še enega od teh high end ko mamo pri nas v Mullerjih tudi ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ko boš spet šla v Italijo, kar javi, pa se potem zmenive, kaj in kako. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. all polishes are beatiful.I can spend a lot of money on cosmetics,too ;)highlighter is very nice id'like to buy it.this is one of the best blogs that I read! <3 :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe