New years eve MU ;)

nedelja, januar 01, 2012

Hei;)

I love all that shiny, glitter make ups, but i just don't have any make up to create my own glittery NY make up :(. But i will go to Italy this month and i will buy something new to create more vibrant make up's. I've been in Sephora a few days ago for the first time, but more about that in next post;). I decided last moment to go on a NY party and i just didn't have time to do something more wauu. So i just go with a simple blue/violet make up. I thing i never had violet on my eyes before, and i have no idea why, 'cuz i found out that i really like it!


So what do you think? The violet was i little more intesive, but i just couldn't capture it :(
Products i use:
*ELF mineral infused face primer
*Revlon ColorStay in 150
*ELF HD powder
*Essence Sun Club bronzer in 01Natural
* Benefit Oh la lift-under eye brigtening boost
*Rimmel Blush in 004 Pink rose
*Benefit High beam
*Essence eyeshadow primer
*Sleek Original I-divine palette
*Catrice all around mascara
*Essence silver glamliner
*Bourjois Khol and Contour ultra black
Hope i didn't forget anythink ;)

I would love to see your NY make up, so leave me the link in comment please! ;))

Hope you like it!

XOXO, Anna

You Might Also Like

2 Comments

  1. Lajk <3 Sem izredno vesela, da sem našla novoletni majkap, ki ni glitter overload. :D Saj mi izgleda kul, samo za vse pa spet ni + presedati mi je že začelo, ko sem o bleščicah brala na vsakem drugem blogu :) Verjamem, da je bil v živo še lepši, jaz imam tudi težave z lovljenjem prave barve/intenzivnosti senčil na fotkah.. :( & POPOLNO kožo imaš! :O Fouš. :D

    Moj novoletni mejkap je bil črn liner, 'rusty gold' senčilo in rdeča šminka - lahko bi rekli novoletni pin up. :D Mi je pa zdržal cel večer, celo noč, še ko sem se zbudila je bilo samo malo zdrobljene maskare. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. OOooo me veseli da ti je všeč!
    Baje da vaja dela mojstra ;) in sedaj pofotkam vsak make up, pa opažam, da je malo boljše kot učasih ;). Morem še nastavitve fotoaparata dobro naštudirati ;)
    Mogoče na sliki izgleda popolno ampak je daleč od tega, čeprav mozoljev skoraj da nikoli nimmam imam pa zato črn nos od ogercev in grozno temne podočnjake:( Puder in fotoaparat pa naredita svoje ;))

    Wauuu sliši se super ;). Boš pokazala kakšno fotko?
    Upam, da ne prakticiraš spanja z make upom pogosto ;) Its not good for your skin ;))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe