My First Kiko Polish ;)

petek, januar 06, 2012

Remeber my Kiko haul? I bought 3 polishes, because i didn't know if i would like them. Now i'm super excited do go to Italy again 'cus i LOVE them! I like the quality of this polishes and they are not expensive i think one 11ml bottle coast 3,9€. Do you think i should include Kiko polish in my giveaway? I already have some goodies but i think i still have time to add some more ;). Maybe i'll do 2 prices.. What do you think, one for one of my lovely Commentator and one for one of my Follower?

Anyway i love the brush, you can do such a perfect line with it!


One thing that bothered me..The polishes don't have name, just number.. I don't like that at all!
So I ask my readers in my previous post which one would they like to see first, and only one of my lovely follower Summer asks me to do a shimmery red. Btw you should check her blog!
This polish is in number 254;) And this is how it looks like:



I'm in love with this color <3
What do you think?
Do you own any Kiko polish? Are you satisfied with it?

XOXO, Anna

You Might Also Like

14 Comments

  1. Jaaa, nujno vključi Kiko lakce v giveaway, js bi jih ful rada probala, pa nikoli ne pridem do trgovine. Tale barva je čudovita, popolna za ta čas (js se delam, da smo še vedno okrog božiča, haha) :) Pa najlepša hvala, da si omenila moj blog, res ful lepo od tebe & mi velik pomeni <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je lepa! ;)
    No, super bom nabavila še kakšnega za giveaway.
    Drugače pa se lahko kamot zmenima, da ti, ko grem v Ita, prinesem kakšnega ;)
    Ni kaj ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, tale je zelo lep! Tudi sama sem ravnokar nosila svoj prvi Kiko lakec (232) in tudi mene je navdušil, zato bi jih z veseljem videla v giveaway-u! ;D

    OdgovoriIzbriši
  4. You're right, Kiko polishes are beautiful and they're really good quality too! I think we should give them names because it's just so sad that such beautiful colours have only numbers to identify them :D
    Anyway, I don't have this colour, but I think it looks great on you :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasen je. Imam dva Kiko laka in sta mi zelo všeč. Zdijo se mi super kvalitete. Jaz se tudi strinjam, da vključiš kak Kiko lak v giveaway, mislim, da bi bila marsikatera vesela, če bi ga lahko probala lak (če ga še ni). Za imena pa res škoda, da jih nimajo, te številke mi grejo že fajn na živce.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni so tudi Kiko laki super mazljivi. Lep odtenek ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. awwww. rdeč <3
    js mam od kiko nailpolish remover pa sm ful zadovoljna!! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaaa, ta je ful lep <3 jaz ga imam tudi in mi je super odtenek, sploh zdaj pozimi :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi jaz imam doma en Kiko lakec, ki ga še nisem preizkusla, tako da ne morem nič povedati o njem.

    Mimogrede, nominirala sem te za The Versatile blogger nagrado. Najdeš jo tukaj: http://mateja-nails.blogspot.com/2012/01/versatile-blogger-award.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Lep <3 Imajo sicer imena laki, ampak jih ljubosumno skrivajo na njihovi spletni strani :) 254 naj bi bil Rosso vino microglitter

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh, je lep! Sama imam dva Kiko laka in so res super kvalitete. Tudi njihove barve nasploh so čudovite in mislim, da bi bila vsaka vesela, če bi vključila kakšnega v svoj giveaway.

    OdgovoriIzbriši
  12. Oooo hvala vsem za komentarje!**
    Thank you for lovely comments**
    Definitivno naslednjič kupim tudi kakšnega za giveaway!!
    Ina hvala za tole informacijo, točno tako ime bi mu tudi jaz dala, prva asociacija je bila temno vino z bleščicami ;))
    Mateja hvala za nagrado!!*
    Kvacka komaj čakam, da ga vidim!

    OdgovoriIzbriši
  13. tega pa še nimam, zdej pa ga hočem :(
    tudi zaradi kika bom prej al slej bankrotirala, s tem da vsekakor živim blizu italije, in tudi tam študiram, lahko grem kar preveč pogosto v kiko :( :)
    lp
    Jess

    OdgovoriIzbriši
  14. I think this a really beautiful color. I didnt join your site just for the give away by the way. I didnt even notice you had a give away until after i joined. I just started blogging so Im constantly joining people to see what they blog about.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe