Moji pomladni cilji

ponedeljek, marec 06, 2017

Če si dam določene dosegljive cilje in jih javno objavim, bom bolj produktivna? Lahko poskusim. Zadala sem si nekaj zelo dosegljivih ciljev za marec in april. Te zanimajo kakšni so? Beri dalje..



Pomladno čiščenje starih zalog.

Klišejski cilj. Ampak zadelane omare, stvari povsod in izdelki, ki jih ne potrebujem več, me zadnje čase dušijo. Strmim k čim bolj minimalnemu načinu življenja. Sobo morem pošteno prevetrit, da se poslovijo vse negativne energije, ki se nabirajo že leta. Držite pesti, da uspem v enem vikendu vse zbirke urediti na minimalne.

Delati na sebi

Želim se podati v bolj zdrav način življenja in se malo prizemljit. Zadnje čase opažam, da je prav izziv biti z mislimi prisoten v trenutnem prostoru. Vedno mi odtavajo daleč stran, ponavadi k izredno nepomembnim temam in se tako izpostavljam nepotrebnemu stresu. Želim si meditirati in končno obiskati kakšen tečaj joge. Več časa biti z mislimi pri stvari in ne nekje drugje. Tale cilj bo po mojem mnenju precej težek.

Zdrava prehrana

Nekaj časa mi je šlo že tako dobro. Pa sem spet na ogromnih količinah sladkarij in mlečnin. Vsaj malo si želim izboljšati tudi prehrano. Rada bi se izognila sladkorju in mlečninam. V svoj jedilnik dodat čim več sveže zelenjave. Upam, da letos končno, domače zelenjave.

Objaviti 15 blog objav v 2 mesecih.

Nisem najbolj redna blogerka, želim si da bi bila večkrat zmotivirana pisati objave o izdelkih in dogodkih o katerih bi vam rada poročala. Blog bo tudi vedno majn samo lepoten, v 7 letih so moji interesi drugačni in vedno bolj me veselijo objave kot je tale.


Izboljšati fotografijo na blogu

Po 7 letih bi že bil čas, da se tudi jaz usedem za fotoaparat in z navodili preučim vse opcije, ki jih ima. Vsi, ki jih spremljam so vedno boljši pri meni pa se mi zdi, da sem obstala na neki točki pred 3 leti. Ne želim imeti copy/paste stila, čas je da najdem nekaj svojega.

Več časa preživeti v naravi

Verjetno sem v naravi več, kot ostali, ampak mi je to še vedno premalo. Sprehode s psom želim še daljše in večkratne. Tudi v naše gozove si želim zaiti večkrat. Ne jutri, ampak že danes.

Detox od tehnologije

Sem zmožna 1x na teden za ves dan odstraniti vso tehnologijo? Ali pa en dan niti za sekundo preveriti socialnih omrežij? Pošteno dvomim.. Ampak od danes so nedelje namenjene realnemu življenju. Ob nedeljah ne bom več aktivna na FB in Ig. Zmorem?  Upam! Verjamem vase. Če do nedelje že ne pozabim na ta cilj. :D


Eksperimentirati s frizurami

Zlikani ali dolgočasen čop. To je to kar nosim zadnja leta na glavi. Pomlad je idealna priložnost za kakšno kitro, kodre ali figo. Upam, da sem še vsaj pol toliko spretna z lasmi kot nekoč.

Okej tole je nekaj ciljev, ki sem si jih postavila za to pomlad. Nič nemogočega. Preprosto dosegljivi, za začetek. Za začetek moje večje produktivnosti. Mislite, da mi bo uspelo? Bi vas zanimala objava čez dva meseca o tem ali mi je uspelo, ali sem popadla na celi črti. Pošljite mi kaj pozitive, potrebovala jo bom, da me ne napade spomladanska utrujenost ;)
Si si tudi ti zadal/a kakšen spomladanski cilj?

You Might Also Like

5 Comments

  1. Anna, kaj sva se zmenili, da obe danes objaviva najine pomladne cilje??! :P Jaz sem na mojem blogu predlagala tudi #pomladniizziv, ki bi se lahko uporabljal na socialnih omrežjih. :D Prehana in več objav na blogu pa sta tudi moja pomladna izziva. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super objava. Tudi jaz opažam, da buljim v telefon kar tako, brez potrebe. Sicer si pa tudi sama želim obiskati kakšen tečaj joge ali pa meditacije.
    PS.:Opažam da besedo "letos" v vsaki objavi napišeš kot "letus". Gre mogoče za narečje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Res smo že smotani s to tehnologijo ane?
      Ojej hvala, ne vem za kaj gre..vem da pišem narobe, se trudim, ampak mi še vedno uide. Hvala za opozorilo <3

      Izbriši
  3. Z vanjo sta se super uskladili danes:), ti želim, da se vsi tvoji cilji uresničijo in izpolnijo. Najboljši izmed vsej je wifi detox, ta je najtežji, ampak se ga da izpeljati. Midva z alešom pa sva si to pomlad zadala 14 dni brez mesa, ker je rekel, da ne zmorem, ker pač ne jem vse zelenjave in se sedaj pripravljam na ta izziv:), en tak nama je že uspel glede belega sladkorja in sladkarij, ter en z gaziranimi in sadnimi sokovi in kaj veš, mogoče bo še ta uspešno izpeljan :):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tile pomladni cilji so super. Moji bi bili kar precej podobni tvojim.😉 Vso srečo pri izpolnjevanju.💪🏻

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe