5 najljubših make up izdelkov

sreda, maj 10, 2017

Jeeej, danes je poseben dan. Namreč končno sem s Saro, ki je btw moja kolegica in meni ena izmed boljših slovenskih blogerk, ustvarila "collaboration" objavo. Na njenem blogu *klik* lahko preberete njeno objavo in njenih 5 najljubših luksuznih make up izdelkov in če je še slučajno ne poznate(kje živite?) jo lahko spremljate tudi na Facebooku in Instagramu. Njen IG račun je za dol past lep.


Na moji objavi pa lahko preberete 5 mojih najljubših. Izbrala sem make up izdelke, ki so mi trenutno zelo pri srcu in jih uporabljam vsak dan.
Zadnje leto se skoraj noben make up več ne naredi brez moje preljube Tarte Tartelette paletke. Sicer v njej resnično pogrešam kakšen bleščeč odtenek, ampak mat barve so ene bolj kvalitetnih v moji zbirki. Senčke so pigmentirane, dolgoobstojne in lepo se zabrišejo. Z njo sem, ustvarila tudi tale videz. Paletko ti definitivno priporočam, lahko jo naročiš na njihovi uradni spletni strani, saj pošiljajo tudi v Slo. Naslednja brez katere zadnje čase ne gre je Estee Lauder šminka v odtenku 480 Reckless. Prekrasna vijolično, rdečkasta barva, ki je ravno dovolj vpadljiva za vsakodnevni videz in paše skoraj k vsakemu make up-u. Šminka je dolgoobstojna, kremna in se ne razliva v gubice. Edino cena je minus, šminka spada po HE izdelke. Vem pa da si želim v prihodnosti še kakšen odtenek te znamke. Naslednji brez katerih zadnje čase ne gre so Golden Rose laki za nohte. Na meni so v kombinaciji s podlakom in nadlakom noro obstojni. Najljubša linija je Rich Colour, ampak si želim, da bi bilo v njej več odtenkov. Na sliki je močno roza 09 in srebrn 20. Že nekaj časa si ne predstavljam make up-a brez Freedom Pro Artist Pad backstage, saj imam v njej vse. Odtenek za senčenje, rdečilo za lička in osvetljevalec, vse odlično pigmentirano in obstojno. Poleg tega imam vsak dan izbiro med različnimi odtenki. Pogrešam samo kakšen bolj topel osvetljevalec. Zadnja v tokratni objavi pa je Missha Perfect Cover BB krema. Azijske BB kreme, se niti približno ne morejo primerjati z našimi. Lahkotna formula in prekrivna tekstura. Odlična kombinacija. Želim si samo, da bi izbrala svetlejši odtenek. 23 je pretemen.



Kaj pa ti, katerih 5 izdelkov, bi ti prišlo prvo na pamet, če te vprašam po petih najljubših make up izdelkih?
Jutri pa te že čaka na mojem YT kanalu nova objava. Tokrat sem ustvarila videz samo z izdelki Essence in Catrice. Lepo vabljena, da me spremljaš tudi tam. *klik*






You Might Also Like

3 Comments

  1. No pa sej bi lahko rekli da imaš tudi ti 6 favoritov hihi :D
    Estee Lauder izgleda božanska z tem vijoličnim tonom, čisto po mojem in tvojem okusu!
    Paletko pa bom počasi začela sanjat zaradi tebe, ker jo tako veselo hvališ vsepovsod po svojih kanalih ;P

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz si tudi že nekaj časa ogledujem paletke od Tarte, ta, ki jo imaš ti pa tista in bloom sta čudoviti. :)
    Me pa res mika tale paletka rdečil, osvetljevalcev itd. Nisem bila prepričana glede pigmentacije ampak če je dobra jo mogoče dodam k naslednjemu nakupu na ličila.si :) pa pomoje pride prav, ko mažeš druge, ker je toliko odtenkov. Aja pa veliko sreče z Youtube-om! Sem se naročila :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlične izdelke si izbrala, so mi zelo všeč. SPloh Tarte je res top.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe