Golden Rose mat tekoče šminke- novi odtenki

ponedeljek, maj 22, 2017


Bilo je le vprašanje časa, kdaj bodo priljubljene Golden Rose šminke dobile novo posodobitev. Tokrat se je turško podjetje potrudilo in v svojo ponudbo dodalo 9 novih odtenkov. Gre za barvne varijacije že sedaj priljubljenih odtenkov. Odtenki na prvi pogled malo spominjajo na stare, vendar gre za nove odtenke. Spodaj najdete tudi primerjave.
Šminke so priljubljene zaradi svoje res dolge obstojnosti. So odlično pigmentirane in nimajo prehudega občutka suhih ustnic. Svoje mnenje o njih sem že napisala na blogu v tej objavi. Priznam, da so me sedaj malo kupili, ker so končno dodali lepo rdečo barvo. 18 je popoln odtenek rdeče zame. Nosila jo bom tudi v jutrišnjem videu. Spodaj pa tudi primerjava rdečih odtenkov.

Na sliki si sledijo odtenki od zgornjega rdečega: 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26


Za primerjavo odtenki od spodaj navzgor: 3 in nova 21. 21 je vseeno malo temnejši odtenek. Potem sledi priljubljena sivo rjava 10, nova 24, stara noro prodajana 13 in nova 23. Razlika je res očitna. Čeprav so meni na prvo oko delovali podobni odtenki.


In še rdeči odtenki od spodaj navzgor si sledijo stari: 04, 14, 09 in za primerjavo še nov 18. Kot je razvidno iz slike je 18 malo temnejši in ima izrazito moder podton, kar meni noro paše, ker mi optično pobeli zobe.


Definitivno so v tem času dodali kar nekaj novih priljubljenih nude odtenkov. Novi odtenki so že na voljo v trgovinah v Ljubljani, Celju in Velenju. Upam, da ti je objava všeč in boš s pomočjo mojih swatchev, lažje našla tisti tvoj odtenek. Hvala tudi, če boš objavo delila in novico o odtenkih razširila še med kolegice.

Kateri od novih odtenkov pa je tebi najbolj všeč?

You Might Also Like

9 Comments

  1. Se vidi, da zadnje čase ne sledim več novostim :P Ker tole je wauuu, večja izbira. Meni je odtenek 21 takoj v oči padel, ker je res čisto ''moj'' odtenek. Odtenek 18 je pa definitivno tvoj ja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čisto sveži so. Ta teden so prišli. Tako, da si na tekočem ;)
      Ja 21 jebtudi leeeep ;)

      Izbriši
  2. TOP TOP TOP BARVE. Še posebej 26 *-*

    OdgovoriIzbriši
  3. uf ja, res so zelo lepi odtenki! +.+

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi odtenki, tudi meni bi bila 18 super...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe