French pharmacy najljubši

petek, maj 05, 2017


Lepe kot parižanke.. S francosko linijo nege kože. Že nekaj časa je v moji vsakodnevni negi nekaj izdelkov s francoskim poreklom. Preprostna embalaža in sestava, ter učinkovitost povezuje različne znamke fransoskega porekla. Pri nas jih najlažje kupimo po lekarnah ali pa internetnih trgovinah. V moji zbirki so trenutno Bioderma, Nuxe, La roche posay in Vichy.
Bioderma Sesibio deo je moja stalnica, že nekaj časa. Sem namreč že na drugi embalaži. Precej učinkovit antiperspirant, zaradi vsebnosti aluminija preprečuje potenje in neprijeten vonj, po drugi strani pa je primeren tudi za občutljivo kožo. Nanašam ga tudi po britju, čisto brez problema. Naslednja stalnica je Bioderma micelarna vodica, že moja tretja. Preizkusila sem modro, zeleno in sedaj še Sesibio roza linijo. Učinkovito odstrani make up in je vsak večer prvi korak moje nege. Kože ne draži, primerna je tudi za predel okrog oči. Za moje ustnice je vso zimo skrbel Nuxe reve de miel balzam za ustnice. Če še vedno uporabljaš Labello in njej podobne parafinske balzame, ti sedaj res polagam roko na srce, da narediš menjavo za nekaj bolj naravnega, predvsem pa brez parafina. Nuxe ustnice resnično navlaži in nahrani in je dovolj, tudi pozimi, dvakrat dnevni nanos. Torej zjutraj in zvečer po čiščenju. Odličen balzam, ki opraviči ves "hype". Uporabiš ga pa lahko tudi za obnohtno kožico ali katerikoli suh predel. Če primerjaš ceno in g, pride na gram precej podobna cena, kot parafinski balzami iz naših drogerij.


La roche posay Effaclair duo obarvana krema, mi je na začetku naredila na obrazu res hudo štalo in nor izbruh mozoljev in občutljive kože. Po raziskovanju sem ugotovila, da zna biti kriv niacinamide, na katerega se mora koža enostavno navaditi. Izbruh sem sanirala skoraj dva meseca in ko se je stanje umirilo, sem kremo začela počasi uvajati nazaj. Všeč mi je bil efekt rahlega prekrivanja in sem si res želela, da bi deloval. No ko sem ga uvajala drugič, je bil efekt odličen. Rdeči madeži so se hitreje celili, koža pa je po nanosu izgledala enakomernega tena in potrebe po tekoči podlagi ni bilo. Škoda samo, da je svetel odtenek, precej temen in mi je čez zimo pretemen. Čakam na poletje. Čeprav močno dvomom, da bom to poletje pridobila kaj barve, saj že sedaj skrbim za zaščito pred škodljivimi UV žarki z Vichy Dry touch emulzijo. Lahka zaščitna krema, ki je primerna za občutljivo aknasto kožo. Meni ne povzroča mozoljev in ima res prijeten občutek na koži. Tudi kot podlaga za ličila se obnese. Zaščitni faktor, bi morali uporabljati skozi vse leto. Jaz ga sicer izpustim ob oblačnih dneh in ob megleni zimi, ampak posledice bom nosila sama. Ob večerih, ko imam za sabo slab ali naporen dan so idealne maske, za razvajanje kože. Trenutno testiram nove Vichy maske z minerali in tale vlažilna mi je res všeč. Moja koža jo posrka. Vlage pač nikoli ni preveč. ;)


Tole so moji predragi negovalni izdelki francoskega porekla. V objavo sem pozabila vključiti LRP termalno vodico, ampak tiste ki ste videle mojo večerno rutino vete, da je must have.
Kateri pa je tvoj najljubši izdelek francoskega porekla? Kaj še moram nujno preizkusiti?

You Might Also Like

1 Comments

  1. Te Vichy maske so noro dobre, si nameravam tole vlažilno in tisto z glino kar v lončku kupit. :) Glede Labello balzamov pa nikoli nisem opazila problemov, mi nikoli niso izsuševali ustnic. Mogoče zato ker sem jih vedno kombinirala tudi še s čim drugim. Ampak priznam, da me zdaj malo manj mikajo ko berem vsepovsod negativna mnenja. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe