Vsakodnevni pomladni make up

četrtek, maj 04, 2017



Čas je za novo objavo, tokrat bom prikazala s pomočjo videa moj vsakodnevni make up. Večina izdelkov uporabljam vsakodnevno, nekateri med njimi pa so novi. Kot je recimo Missha b.b krema, ampak je hitro prišla med priljubljene izdelke. Žal so mi na sejmu predlagali pretemen odtenek in sem ugotovila, da se super meša z novim Healthy mixom. Okej dosti govorjenja, vas prepuščam videu. 




Obraz:
Bourjois healthy mix 51 + Missha Perfect cover B.B krema
Catrice liquid camouflage 10
Catrice camouflage cream Wake up effect
Catrice Nude illusion loose powder Transparent matt
Essence Translusent fixing powder (TE: Valentines who cares?)
Bell Hypoallergenic Contour stick
Essence Matt touch blush Rose me up!
The Balm Mary lou-manizer

Oči:
Essence I heart color intesifying podlaga za senčila
Tarte tartelette paleta senčil
Essence All about roses paleta senčil
Golden Rose Precision eyeliner Intense black
Golden Rose Wonder lash maskara
Lancome Grandiose maskara

Obrvi:
Catrice Eyebrow pen

Usta:
Bourjois mat tekoča šminka Nude-ist

You Might Also Like

4 Comments

  1. Same fajn izdelke si uporabila! Jeej za video <3 pričakujemo jih še več! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.
      Zaenkrat me tole noro veseli, jih še lahko pričakujete :)

      Izbriši
  2. juhuhu, vesela sem Ana, ker vem kako zelo si si želela snemati videe. Samo pogumno dalje. Super si. Moj izziv tebi, za extra video o hudem trendu na modnih pistah, revijah: rožnate veke, lička in hudo rdeče ustnice:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wohoo! Res si rada pogledam vsak tvoj video. Super tudi razložiš, tako, da le tako naprej! In tale blush je čudovit, res super izgleda.

    xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe