Le Couvent des Minimes set za nego nohtov in rok

sreda, maj 17, 2017

Prekrasen set v kovinski embalaži. Za ceno kreme za nohte in obnohtno kožico, dobiš gratis še mini tester meni ene ljubših krem za roke. Kot že veš zame nič ni tako dobro kot Lush Lemony Flutter za nego obnohtne. Te zanima kako se je obnesla tale kremica? Je dobra tako kot Lemony Flutter? Beri dalje.

Kovinska škatlica je izredno priročna in se jo lahko uporabiš še kasneje za shranjevanje nakita ali pa kar tamponov recimo. Škoda samo, da z vsakim nakupom nove kremice potem ponovno dobiš še eno kovinsko embalažo, ki bo slej kot prej postala odpadek. Ne vem sicer če je tole omejena embalaža ali gre za redno linijo. Moja je bila kupljena nekje decembra. Cena je bila okrog 12€. Kremico sem dobila na blogerski konferenci, ampak sem jo nekje založila in ker sem si jo res želela preizkusit, sem pač kupila dvojec. O kremi za roke sem na blogu že pisala tukaj in tukaj. Ponovno sem odkrila zakaj mi je tako zelo všeč, zato si moram nujno omisliti novo veliko embalažo.


Kaj pa krema za nohte?

Je izredno prijetnega vonja, istega kot krema za roke in lahke hitro vpijajoče formule. Nanašam jo na obnohtno kožico in vmasiram s krožnimi gibi. Žal krema za nohte ni tako bogata, da bi se lahko kosala z Lemony Flutterjem, ko pride do moje res suhe obnohtne kožice. Je pa krema odlična za nego nohtov med lakiranji. Namesto, da bi samo updejtala tole objavo, bom kremici namenila čisto svojo. Uporabljam jo za nego, ko iz nohta odstranim star lak za nohte. Opazila sem, da so nohti bolj ravne površine, imam manj zbrazdane nohte, poleg tega so dosti bolj zdravi. Ne cepijo se več toliko in so močnejši. Tudi za nego med lakiranji jo uporabljam v kombinaciji z LF. Je pa tale embalaža bolj priročna za v torbico, zato je kremica vedno z mano.
Sestavine so bolj naravne, vsebuje tudi visok delež karitejevega masla. V embalaži je 15ml izdelka, kar zadostuje za daljšo uporabo. V primerjavi z LF je precej dražja, ampak ker mi je efekt všeč, bi jo definitivno še kupila.

Na nohtih nosim Golden Rose lak iz linije Color Expert v številki 11.
Kaj pa ti, si jo že preizkusila? Sem te mogoče prepričala v nakup? Če ja, bom izredno hvaležna, če mi javiš mnenje.

Btw, si se že naročila na moj nov youtube kanal? Že jutri prihaja nov video, kjer bom delila nove Golden Rose pridobitve in prvi vtis ;) Najdeš me tukaj.

You Might Also Like

1 Comments

  1. Meni je kremica bila zelo prijetna, zelo vlažilna in lepo se je vpila v kožo. Ni pa tako bogata kot LF od Lush. Komaj čakam nov video in upam, da boš dobila ta moj komentar:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe