3 pomladne Catrice novosti

sobota, marec 11, 2017

Pri Essence in Catrice so že na voljo novi izdelki za pomlad/poletje. Tale prenova je meni ena izmed boljših in imam na WL že kar nekaj izdelkov. Danes vam bom na hitro predstavila 3 Catrice novosti, ki ih testiram že kaj nekaj časa. Kmalu pa vam pokažem še Essence izdelke.



Maskara Rock Counture esxtreme volume 24h

Pri maskarah sem izredno izbirčna in le redkokatera drogerijska maskara je meni OK. Imam naraven volumen, dolge trepalnice, iščem pa privihanje. Maskara je namenjena volumnu in bi naj bila obstojna 24 ur. Trepalnice izredno lepo razčeše in loči. So poudarjene in meni najbolj pomebno privihane. Krtačka je silikonska in kar velika s kratkimi ščetinami. O 24 urni obstojnosti ne morem govorit, lahko pa povem, da drži trepalnice privihane 10 ur, se ne drobi. Tudi spodnje trepalnice mi ne pustijo madeža pod očmi. Najboljše pri vsemu pa je, da je 12ml embalaža kar je 2-3ml več kot pri ostalih maskarah. In ne seveda ne morem mimo embalaže, ki je prekrasna. Končno smo rokerke prišle na svoj račun.



Ombre two tone šminka

Super ideja, ena šminka z dvema barvama, ki skupaj lepo tvorita ombre efekt na ustnicah. Prijetna negovanla formula in prekrasna barva. Žal pa se tale šminka obnese dosti bolje v teoriji, kot praksi. Štirikotna oblika je kar malo nemogoča za nanos. Na zgornjo ustnico gre odlično, medtem ko je za spodnjo potrebno kar nekaj truda. Šminka je lepo obstoja nekje do 5 ur, tudi ombre efekt je lep. Ne preveč očiten. Samo, ko nanos nebi bil tako zakompliciran. Priporočam nakup vsem, ki si zelo želite enostaven ombre efekt in imate vztrajnost za malo težji nanos. Vsebina je namreč odlična.


Made to stay make up

Podlaga, naj bi imela 24urno obstojnost, z odličnim prekrivanjem in mat efektom. Kolikor mi je bila prve dni všeč, se je kasneje izkazala, da ni primerna za mojo suho kožo. Mastno seborejo imam končno pod nadzorom in odkar jo imam, se podlaga na določenih mestih "skejka", če jo uporabim še s suhim pudrom. Kadar potrebujem obstojnost do 6 ur, pa jo lahko nanesem samostojno. Takrat brez problema zdrži. Polt lepo izenači in prekrije tudi kakšno manjšo nepravilnost. Odtenek je nevtralen in precej svetel. Bi pa lahko bil še kakšen svetlejši, namreč občutek imam, da postane čez dan malo temnejši.

Tole so moje trenutne novosti iz Catrice prenove. Danes sem kupila še "roza" kamuflažo za prekrivanje temnih podočnjakov. Komaj čakam, da jo preizkusim.

Ti si si že kupila kaj? Ti je kateri izdelek še posebej všeč?

You Might Also Like

2 Comments

  1. Jaz se vedno težko odločim za nakup nove maskare. Čeprav se ta sliši super. Moram raziskati še kakšne druge, ne samo mojo stalnico Maybelline Lash Sensational :). Ombre zadeva mi je v osnovi zanimiva, a si po navadi kar sama ustvarimt a efekt z eno ali dvema šminkama in pravim nanosom :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz nameravam pisati o tejle maskari ... Je pa dejansko to moja čisto prva Catrice maskara in v bistvu ni tako slaba, ker z Essence maskarami se enostavno ne razumem :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe