Klasična, tekoča ali v svinčniku

ponedeljek, marec 27, 2017

Šminka seveda. V trenutno še vedno precej iskanem mat zaključku. Čeprav v tujini že vladajo svetleče, metalik šminke se pri nas še vedno najbolj iščejo in nosijo mat šminke. Danes bom podala mnenja o Golden Rose mat šminkah, ki so dosegljive kot klasične šminke, tekoče šminke ali takšne v svinčniku oz. voščenki.



Klasična šminka

Sama imam 2 odtenka, vendar se en uspešno skriva pred mano. Odtenek 16 žal ni najbolj posrečen na meni, rjavi odtenki mi na žalost ne pašejo preveč. Formula je precej kremna za mat šminko in je prijetna za nosit. Ustnic ne izsuši. Kot se za mat šminko spodobi, je odlično obstojna. Lani sem imela tisti drug odtenek(14) na blogerski konferenci in se je odlično obdržal čez dan z manjšimi popravki. Šminke so odlično pigmentirane in tudi izbira baru je precej dobra. Za ceno 3,9€ jih definitivno priporočam.

V voščenki

Tole je moja najljubša formulacija izmed teh treh. Zelo lahek nanos, ponovno kremna tekstura, ki ustnic ne izsušuje in odlična pigmentiranost. Izbira baru je zelo dobra. WL se kar veča. Trenutno sta v moji zbirki dva odtenka 6 in 22. 6 je lepa klasična rdeča z modrim podtonom, 22 pa nežna malo umazana roza barva. Po mojem mnenju je 22 odlična za vsak dan v pomladi. Cena za barvico je 3,5€ in jo definitivno priporočam kot mojo najljubšo formulo.



Tekoča šminka

S tole formulacijo imam love/hate razmerje. Odlična pigmentiranost, celodnevna obstojna, OK izbor odtenkov. Ampak je potrebna izredno natančna aplikacija. Pa tudi za suhe ustnice formula ni primerna. Ko se nanese na ustnice potrebuje minuto, do dve da se čisto posuši v mat zaključek. V tem času ustnice malo izsuši. Jaz zadevo rešujem z Nuxe balzamom v lončku, ker ne uniči mat efekta. Šminka je kiss proof, kar pomeni da nikjer ne boste puščale odtisov šminke. Cena je ugodna 5,9€. Pri tej formuli bi svetovala, da odtenek prej preizkusite, da vidite kako se formula ujame z vašimi ustnicami.



Za ceno od 3,5 do 5,€ so Golden Rose šminke izredno kvalitetne in nakup priporočam. Všeč mi je tudi stil trgovine, kjer so razstavljeni vsi testerji izdelek pa dobiš nedotaknjen in nepreizkušen. Priporočam obisk. Če pridete v Velenje vam z veseljem svetujem. Kljub temu, da je Golden Rose trenutno moje delovno mesto je moje mnenje iskreno in izdelke sem kupila sama.

Kako pa se zdijo vam? Imate kakšo željo, da potestiram katerega od izdelkov? Imaš must have izdelek Golden Rose?

You Might Also Like

5 Comments

  1. Od GR imam trenutno samo klasične, nad tekočimi nisem ravno najbolj navdušena, kako v obliki voščenke pa moram spet kupit. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Klasična je več kot odlična za tako ceno. Imam odtenek 31 in jo nosim vsaj enkrat na teden :D Voščenka me pa čaka v predalu, da se opogumim in nadenem živo roza barvo nase. Jo moram definitvno v kratkem sprobat :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Od Golden Rose imam 4 lake v temnejših rdeče rjavih viola odtenkih. In pa Primer Mattifying and Pore Minimising. Z vsemi izdelki sem zadovoljna, zato bom zagotovo posegla še po kakšnem. Šmink pa še nisem poskusila. Trenutno uporabljam Essence in Avon. Ampak zagotovo v prihodnosti poiskusim GR.

    http://knjigoljubka.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
  4. Od GR ne vem, če imam kakšno, so mi pa nasploh najbolj všeč klasične. Pri tekočih mi aplikator ni preveč simpatičen, te v svinčniku/voščenki se pa pacajo oz. se potem ta špica čisto obnuca. Tako da nasploh so meni klasične naj naj. In samo dobronamerna opazka....baru se piše barv ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni najboljše šminke do zdaj. Komaj čakam, da dopolnim svojo zbirko mat šminkic.

    xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe