Februarski najljubši ♥

sreda, marec 01, 2017


Še kdo izredno vesel, da je februarja konec? Marec dobrodošel in upam, da tudi pomlad. Ve pa ne boste verjele, da že drug mesec zapored pišem najljubše izdelke hhh? Jap poboljšala sem se. Že nekaj časa se držim preverjene rutine, tako pri negi obraza kot telesa in tudi make up-a. Za nove izdelke skoraj nimam prostora. Obvezno morem stopiti iz cone udobja in začeti nazaj eksperimentirati. Pri make up-u, ne pa pri negi obraza. Danes imam od 5 izdelkov, kar 3 oz. 5 izdelkov za nego obraza. Kmalu spišem objavo, kako sem celotno rutino spremenila. Tudi slike prej in potem imam.
Ampak prvo so tu Februarski najljubši:

Tetraforce C20 Vitamin C serum

Najbojši negovalni izdelek letošnjega leta! Definitivno si zaluži čisto svojo objavo z več informacijami o izdelku, uporabi in učinkih. Danes vam samo povem, da komaj čakam vsak drug večer, ko ga zmešam v svoje Melvitino arganovo olje. Koža je precej lepša. Madeži od aken zbledijo hitreje, rdečica je zmanjšana in koža je precej bolj prijetna in enakomernega videza.

COSRX Low pH Good Morning Cleanser

Čistilni gel z nizkim pH-jem izredno paše moji koži. Odkar imam novo rutino je ta spet nazaj na starih tirih, z manj maščenja in brez aken. (upam, da se nisem z objavo zaklela) Gel ima izredno močan, ampak meni prijeten vonj po čajevcu. Koža je po uporabi bolj mehka in pore se manj mašijo. Uporabljam ga zjutraj in zvečer za drugo čiščenje. Mislim, da sem našla še eno stalnico v svoji rutini.

The Ordinary

Trenutno najbolj opevana in pohvaljena linija. Jaz razumem evforijo, skoraj vsi naročeni izdelki so mi všeč. Z izjemo primerja. Nianicamide je odličen, saj optično zmanjša pore in uredi prekomerno izločanje sebuma. Hialuronska kislina ima odlične vlažilne sposobnosti in se zaradi različnih velikosti molekul vpije v globje predele kože. Natural moisturizing factors pa poskrbi, da ostane hialuronska v globjih predelih, sam pa navlaži zgornje plasti kože. Še eni izdelki, ki so pomagali na poti k lepši koži.

Essence Blossom dreams rainbow highlighter

Izdelek sem dobila šele prejšni teden, ampak je eden izmed redkih produktov, ki me je navdušil po prvi uporabi. Prekrasen sijaj, ki ga doda koži ne izgleda nič mavrično ali pastelno. Zelo lep naraven izgled ima, brez večjih bleščic. Uporabim ga lahko na ličnih kosteh, nosu in nad ustnico. Ker je omejene izdaje, vam priporočam, da ga hitro poiščete. ;) Sledite mi prek Instagrama, kjer bom kmalu pokazala sliko kako izgleda na meni, v primeru da ste stories z njim zamudile.


Golden Rose Color Expert laki

Kar nekaj časa že kličem pomlad z nohti in med najljubšimi je tale Golden Rose linija. Na sliki si od L proti D sledijo: 10, 08, 101. Tale linija lakov je izredno dobro pigmentirana in dolgoobstojna, za slabih 1,7€. Sigurno si še privoščim kakšno barvo. Kako izgledajo na nohtih pa preveri tukaj. Na Instagramu sem že sama sebi sitna z objavami, ki vsebujejo tele lake, ampak so me reees navdušili.

Tole so moji najljubši preteklega meseca, kaj pa so tvoji?
Lep marec ti želim, upam da končno dočakamo pomlad ♥

You Might Also Like

4 Comments

  1. Pa OK no, OK!!! BOM KUPILA ta tetraforce!!!
    Haha, ampak čisto resno - očitno gre res za naj produkt tega leta, saj o njem poslušam na vsakem vogalu slavospeve in očitno mi res ne preostane drugega, kot da počasi investiram vanj.

    (Ordinary primer pa tudi meni ni všeč) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tetraforce moram še preizkusiti, me čaka doma. Ampak ker ga vse tako hvalite, bo moral hitro na polico za preizkušanje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ko vidim, da nekaj učinkuje na madeže na koži, bi takoj imela. Znamke sicer ne poznam, ne vem še za pomp okoli nje, se pa po tvojem opisu zanimivo sliši. Meni do sedaj še nič ni pomagalo proti madežem, mogoče tistim od mozoljčkov še najdem kaj da pospešeši, pigmentni madeži od nosečnosti npr. tukaj pa res še nisem našla top izdelka :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Že komaj čakam, da porabim trenutne izdelke za nego kože, da potem naredim eno The Ordinary naročilo :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe