4 najljubši make up izdelki tega tedna

petek, marec 24, 2017

Zadnje čase sem malce preveč zapravljiva in imam doma kar nekaj novosti, ki jih z veseljem testiram. Tile štirje izdelki so me v tem tednu navdušili in jih z veseljem uporabljam. Beri dalje, da zveš zakaj..


Prva je Catrice kamuflažna krem v rožnati barvi, ki odlično nevtralizira moje temne podočnjake. Odkar uporabljam The Ordinary Caffein solution so sicer manj vidni, ampak še vedno potrebujem rahlo prekrivanje. Kamuflaža je dobro pigmentirana in ravno dovolj kremna, da predela pod očmi ne izsušuje. Všeč mi je tudi da ne leze v drobne gubice pod očmi. Naslednja je nova podlaga Bourjois Healthy mix, ki me je naudušila. Sama imam odtenek 51 in je res dober približek mojemu tenu. Ima prijetno teksturo in vonj ter je srednje prekriven. Finiš je lep, doda koži nek sijaj, vendar ne izgleda mastno. Navdušena sem tudi, ker se mi čez dan nikjer ne "skejka". Najraje ga nanašam z Real Techniques gobico. Podlago fiksiram s pudrom iz Freedom pro artist pad backstage red* paletke, ki je vse kar trenutno rabim za obraz. Za rahlo ali močnejšo conturo, mat ali svetleče rdečilo ter prekrasni osvetljevalci. Naravnost obožujem jo in še dolgo ne bom kupila novega rdečila ali osvetljevalca. Vsi odtenki so res dobro pigmentirani in se jih da lepo zabrisati. Zadnja za danes pa je Golden Rose Wonder lash maskara, ki mi trepalnice lepo poudari in priviha. Efekt mi je zelo všeč. Čez dan se ne praši po obrazu in tudi spodnje trepalnice se mi ne odtisnejo na obraz. Najboljše od vsega pa je, da so vsi izdelki precej ugodni. Prepričana sem, da bodo priljubljeni še kar nekaj časa.
Si preizkusila katerega? Kateri pa so tvoji najljubši tega tedna?



Se bom pa ta vikend lotila pomladnega čiščenja make up izdelkov in že komaj čakam, da odkrijem kakšne pozabljene izdelke. Se kmalu javim z objavo.

Lep vikend ti želim! ♥

You Might Also Like

4 Comments

  1. Že komaj čakam, da porabim do konca zdajšnjo podlago, da končno preizkusim to Bourjois, same hvale berem ;)
    Golden Rose očitno ve, kako delati maskare, jaz imam sicer eno drugo, je pa res odlična!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pomoje ne boš razočarana.
      Tole je moja tretja, tudi obe predhodnici sta mi bili všeč :) katero imaš pa ti?

      Izbriši
  2. Healthy mix me sedaj še bolj mika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kar naj te, res je super :) mogoče ga prvo preizkusiš v drogeriji ;)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe