Moja večerna nega kože

sobota, april 29, 2017


Danes sem izredno vesela, pripravila sem objavo za katero ste izrazile željo, da bi jo rade videle. Poleg tega, pa sem končno posnela svoj čisto prvi video za Youtube. Uresničila sem več letno željo in zelo sem vesela, da mi je uspelo. Kvaliteta je primerna opremi, ampak obljubim, da če me bo snemanje veselilo naprej, nadgradim opremo. Okej brez dolgovezenja...

Tukaj je moj čisto prvi video:


Zelo bom vesela, če se naročite na kanal, všečkate video in pustite kakšen komentar. Vse kritike in pohvale so drobrodošle.

Želim vam prekrasen podaljšan vikend, spočite se in naberite energije za vse nove pomladne podvige ♥

p.s z deljenjem videa ali objave, mi boste polepšale prihajajoče dni.

You Might Also Like

7 Comments

  1. Vse pohvale za pogum in video! <3 Superca! Sploh ti ne morem povedati kako pogrešam Bioderma micelarno vodico, sedaj uporabljam Afrodito, ampak se mi zdi, da mi je Bioderma bolj odgovarjala.Tile Ordinary izdelki me pa zdaj ful mučijo, jih res vse zelo hvalite.

    Komaj čakam naslednji video.

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 mi veliko pomenijo prijazne besede.
      Mogoče še najdeš kje dve skupaj pakirani in 50% znižani. Se jo splača kupiti v akciji.
      The ordinary pa so the bomb. Resno. Pa cena je nora :D

      Izbriši
  2. Krasna objava in krasen video Ana. Samo pogumno dalje, odlično ti je šlo. Mislim, da si prebila prvi pravi led pred youtubom in da je akcija da nadaljuješ naprej. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaa super se mi zdi in sem že polna zagona in idej za naprej.
      Hvala za spodbudo in prijazne besede <3

      Izbriši
  3. Čestitke za zbran pogum! :) Imava kar nekaj enakih izdelkov za nego kože. COSRX A-Sol mi je odlična. Brez nje več ne morem. Po vsakodnevnem nošenju makeupa, je to pravi izdelek za čiščenje por. Tudi Niacinamide in Hialuronsko imam. Sem si ravno naročila novo zalogo in tokrat v košarico dodala še Kofein za pod očmi, ker imam približno enako vdolbinico pod očmi kot ti. Zadnje čase tudi opažam, da so podočnjaki temnejši, kar me izredno moti. Sem želela naročit še C vitamin od Oridnary-ja, ampak je bil tisti, ki sem ga hotela razprodan. Me zdaj prav zanima tega tvojega, ko boš objavila oceno :). Bioderma je pa že leta moja glavna spremljevalka vsakodnevne nege.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A-sol je res nora pri izbruhih. V resnici jih "uniči" v eni noči. Jaz sem tudi ravno oddala The Ordinary naročilo, tokrat sem v košarici vrgla oba pudra. Me zanima kakšni so.
      Vit C pa lahko sedaj dobiš na BB naturi tudi testno pakiranje. Za preizkus, ker cena je nora.
      Sem pa videla pri objavi, da imava precej podobno nego.
      Javi mi kako ti bo kofein ;)

      Izbriši
  4. Sem pogledala nekaj tvojih videov in se odločila, da tudi jaz poskusim The Ordinary in vnesem malo spremembe v nego kože. Maš pa glede nege prav urnik, super! Kaj takega bi si morala jaz umisliti, nimam nikoli določeno prav na dan. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe