Do lepše kože z Effaclar linijo

torek, oktober 17, 2017

La Roche Posay je ekspertiz na področju nege mastne kože že 25 let. Effaclar linija je namenjena vsem profilom mastne kože, tudi tisti občutljivi. Spomnim se, da sem na čistilni gel prisegala pred leti. Sedaj pa sem zelo vesela, da sem dobila možnost gel testirati v novi embalaži z novo formulo, poleg pa tudi micelarno in kremo za obraz iz iste linije.


La Roche Posay mi je prijazno poslal 3 izdelke v test in testiranja sem se lotila z velikim veseljem.
Prva je Micerlarna vodica, ki je namenjena mastni koži. Priznam, da make up odstrani res odlično in učinkovito, kakšnega super efekta na mastno kožo pa nisem opazila. V moji večerni negi je postala prvi korak kadar nosim make up ali zaščitni faktor. Naj opozorim, da je micelarno nujno izpirati iz kože, ne glede na to kaj proizvajalci trdijo. Vse "umazanije" ujete v micele ne želite obdržati na svojem obrazu. Všeč mi je ker je formula brez alkohola in barvil, pH pa je koži prijazen 5,5. Žal mi je samo, da vsebuje BHT. Te sestavine v svoji kozmetiki nisem preveč vesela, ampak ker micelarno spiram, ji to spregledam. Moja je v 400ml embalaži in traja kar nekaj časa.
Preveri v videu kako se obnese v akciji: klik.


Naslednji korak je Gel za čiščenje mastne občutljive kože, ki ima poleg nove embalaže tudi novo formulo. Je preverjeno prijazen do občutljive kože. Kožo očisti dobro, pa je kjub temu ne izsušuje. Brez problema odstrani tudi make up. Tudi tukaj je formulacija sestavljena brez barvil in alkohola, s pH-jem 5,5. V večini ga uporabljam zvečer za drugi korak čiščenja. Mojo kožo ne draži in opažam pozitivne spremembe pri nečistočah. Pore se ne mašijo več toliko. 200ml gel traja meni kar nekaj mesecev.


Zadnji med tremi pa je Krema z zaščitnim faktorjem 30. Namenjena je mastni koži, nagnjeni k nepravilnostim. Tiste, ki imamo takšno kožo tudi vemo, da je iskanje zaščitnega faktorja lahko prava mora. Večina takih krem je pretežkih. Pa vendar ta krema ni namenjna zaščiti pred soncem. Gre za korektivno nego, ki odmašuje pore in deluje proti nepravilnostim, lisam in UV-sevanju.
Meni je bila čez poletje zelo, zelo všeč. Uporabljala sem jo namesto kreme za obraz, je ravno dovolj vlažilna in na moji koži naredi blur. Koža po nanosu izgleda dosti lepša, pa čeprav ne gre za obarvano kremo. Sedaj ko se je začelo hladnejše vreme, je sama krema žal premalo in jo je zamenjala tista iz Hydreane linije. Itak pa sem na zadnjih izdihljajih in nakup pred naslednjim poletjem ponovim.

Vsi trije izdelki so mi zelo všeč in bi jih priporočala vsem z mastno in občutljivo kožo. Škoda samo, da imajo vsi dodan parfum, ki je žal precej izrazit in zna motit.
Ti si že preizkusila kaj iz Effaclar linije? Ti je bilo všeč?

You Might Also Like

1 Comments

  1. Really a great effort on the photo included explanation. The arrangement is really good. For good writing arrangements for make it as good choose the experts advice from a top custom essay writing service

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe