Trije najljubši iz Melvite

petek, oktober 13, 2017

Melvita je še vedno znamka, katero z veseljem uporabljam. Njihovim oljem sem zvesta že leta, trenutno imam v uporabi Jojobo. Olja bodo kmalu dobila kar svojo objavo, zato jih danes ne bom omenila. Sem pobrskala po svoji zbirki in se res komaj odločila za 3 izdelke. Z zagotovostjo pa lahko rečem, da je rožna linija po vonju moja najljubša. Ne morem mimo Pomirjajoče kreme za roke, ki mi je je ravno pred zimo zmanjkalo. Lani je bila v uporabi vsak dan poleg L'Occitanove in moje roke so bile v res odličnem stanju. Žal pa o njej na blogu nisem kaj dosti pisala. Vsaj mislim. Ko ponovim nakup, jo sigurno omenim.


Začela bom z izdelkom, katerega omenjam zelo redko ali pa celo nikoli. Na začetku nisem bila preveč navdušena nad njim, sedaj pa je moj must have v torbici. 3 divje vrtnice- za ustnice in suhe predele je poleg Nuxe-a moj najljubši balzam za ustnice. Je res negovalen in ustnice nahrani, ter jih zmehča. Uporabljam ga tudi za obnohtno kožico in občasno za komolce. Priznam, da so mi balzami v lončkih vedno bolj všeč. Tale pa ima še tako lepo, damsko embalažo. Bela z roza detajli in zlat pokrov. Prekrasna je. Lahko vidite na sliki, da sem z balzamom že bolj proti koncu. Potem je tukaj še Dvofazni eliksir za vitalno kožo, ki je po mojem mnenju super "izum". Cvetna vodica pomešana z oljem, pomeni da se bo olje hitreje vpilo v kožo, ker že sama formula poskrbi za vlago, ki je potrebna za olje, da se vpije v kožo. Jaz imam že drugo stekleničko in uporabljam za obraz in telo. Poleg tega mi je zelo všeč embalaža s pršilko. Sama sem opazila, da olje zelo lepo pomiri mojo razdraženo kožo po britju. Pa srbečo kožo po nogah. Sigurno to ni zadnja steklenička. Zadnji med tremi, pa je tudi izdelek o katerem sem na blogu že pisala. Šipkovo maslo za telo je odlično za zelo suho, zimsko kožo. Jaz sem že na drugi embalaži in trenutno mi vonj res odgovarja. Priznam, da ga redno uporabljam tudi za nego rok in stopal. Zvečer oboje namažen in nataknem bombažne rokavičke in zokne. Na ta način se zjutraj zbudim z res mehko, negovano kožo.



Tole bi bili trije trenutno najljubši iz Melvite. Če pobrskate po blogu lahko najdete kar nekaj ocen Melvitinih izdelkov, katere še vedno rada uporabljam. Večino izdelkov, ki sem jih dobila v oceno, sem kupila ponovno.

Se kmalu beremo, ko sestavim 3 najljubše za naslednjo znamko. Mogoče je po L'Occitan-u in Melviti čas za kakšno make up znamko.

Kateri je pa tvoj najljubši iz Melvite?

You Might Also Like

2 Comments

  1. Peneči čistilni gel za obraz, krema za roke iz medene kolekcije, arganov piling za telo, cvetna vodica 💕

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oo peneči čistilni gel še nisem preizkusila, točno. Cvetne vodice so pa itak klasika ;)*

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe