Jesenska manikira s Trend it up

torek, oktober 24, 2017

Tegale lepotca sem kupla že za lansko jesen in dober mesec že komaj čakam, da bo jesen, da si ga lahko ponovno nalakiram. Holo dimension lak v odtenku 010 je jesen ujeta v steklenički. Prelivanje iz roza v roza zlato in zlato me spominja na jesensko listje. Lak mi je tako zelo všeč, da sem se odločila in manikiri namenila čisto svojo objavo.


Gre za precej tekočo teksturo, ki je lahka za nanos. Lak je prekriven v dveh plasteh. Za podlak sem uporabila Trend it up Base&Protect coat, ki sicer ni moj najljubši, ko pride do utrjevanja in nege nohtov, je pa odličen kot podlak, ki pomaga pri daljši obstojnosti manikire in preprečuje madeže na nohtih. Za zaključni sijaj sem dodala eno plast Trend it up Ultra Quick dry Top coat, ki ni najbolj hitro sušeč nadlak, doda pa prekrasen sijaj in gelasto teksturo celotni manikiri. Vse troje skupaj je super kombinacija in lak zdrži na nohtih par dni.


Tako kot vse lepotce in posebne lake je tudi tega precej težko realno poslikati. Prelivanje je skoraj nemogoče ujeti na sliko. Predlagam ti, da ob naslednjem obisku Dm-a vržeš uč še na Trend it up Holo dimension lake, ker so res, res lepi in po zelo dostopnih cenah.

Ti je všeč?

You Might Also Like

1 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe