14. L'Occitane trgovina in moji top 3 izdelki za nego

petek, oktober 06, 2017

L'Occitane je pri nas odprl že štirinajsto trgovino. Sedaj bo razveseljeval tudi gorenjke, ki so dobile trgovino v novem delu kranjske Qlandije. Trgovina je opremljena po zadnjih L'Occitane smernicah. Pregledala sem vso ponudbo, prevohala skoraj vse linije in potestirala nekaj izdelkov. Navdušena sem nad "novo" karitejevo kremo za roke. Že stara je pri meni must have, nova pa je še izboljšana. Vsebuje še 5% več kariteja.

Priznam, da je obisk njihove trgovine pravo doživetje. Od prijetnih vonjav, do lahkih in žametnih tekstur, prijaznih prodajalk. Izdelki, ki se jih da preizkusit. Ob koncu nakupa, pa te prodajalke razveselijo še s testerji in te tako skoraj prepričajo v nov nakup, ko doma preizkušaš testerje.

Nekaj foto utrinkov iz otvoritve:

Avtor: Stillmark

Avtor: Stillmark
S Saro iz Passingfancy odkrivama svet moških dišav

Avtor: Stillmark
Sara Passing Fancy, Sandra Moderna mama, jaz in Kim Failed beautification

Avtor: Stillmark
   Tole objavo pa z veseljem izkoristim še za delitev 3 mojih najljubših izdelkov za nego L'Occitane. Prvi je brez dvoma oljni gel za prhanje iz linije mandelj. Večjega razvajanja pod tušem še nisem odkrila. Vonj je res topel, olje pa poskrbi za nežno nego kože pod tušem. Poleg tega se res rahlo speni ob stiku s kožo. Upam, da si kmalu lahko privoščim veliko pakiranje. Druga najljubša in must have vsake zime je karitejeva krema za roke. Obe z mami jo obožujema in je pravi balzam za najine suhe roke. Letos si privoščim novo, izboljšano verzijo ker je občutek na rokah še boljši. Tretji pa bi bil trenutno mleko za telo, ker mi je vonj res bomba. Res sem vesela, da bo tale vonj imel pri meni prav posebno mesto, saj me bo spremljal čez posebno obdobje. Dobila sem testno pakiranje linije in se v izdelke takoj zaljubila. Blogerkam sem še "jamrala" da je res bed, ker te linije ni v potovalnih embalažah. Na koncu pa me je presenečenje čakalo v vrečki, ki smo jo dobile blogerke. Seveda govorim o mleku za telo iz Terre de Lumiere linije. Tudi gel za prhanje je odličen. Ampak bom pustila kašen detajl za naslednjo objavo.

Greš rada v L'Occitane? Ti tako kot meni izdelki predstavljajo razvajanje? Kateri pa so tvoji top 3?

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe