Laki z najlepšo stekleničko

torek, oktober 10, 2017

Ne rabim premišljevat.. Iz prve lahko izstrelim, da so Ciate Paint pots laki z najlepšo stekleničko. Pred leti, so bili prava atrakcija. Zanimiva oblika stekleničke, kot detajl pa mašnica iz blaga. Moj prvi je star nekje 5-7 let, prej kakšno več kot manj, pa je še vedno v odličnem stanju. Že nekaj časa so na voljo tudi pri nas v Dmih. Sedaj so v malce modernejšem dizajnu, formula pa za moje pojme ostaja enaka.

Od L-D: Main stage 067, Talent scout 070, The Hamptons, Chinchilla 147
Od najlepše embalaže pa k vsebini. Roza in viola lakca sta stara vsaj 6 let pa sta še vedno v odličnem stanju. Že pred leti so bili to res dobro pigmentirani laki, za katere je dovolj 1 nanos. Z gel like formulo, pa takrat tega trenda še sploh ni bilo. Steklenička se je do danes spremenila minimalno, updejtali so samo napis lakov. Ciate sedaj že dolgo ni več samo znamka lakov, imajo tudi celotno make up linijo. Pri nas so žal na voljo samo laki.

Kot sem omenila je pigmentiranost lakov res dobra, vsaj teh katerih lastnica sem. Formula je prijetna, laki se nanašajo zelo preprosto in so tudi precej hitro sušeči. Čopič je klasičen in se v vseh teh letih ni spremenil, kar mi je zelo všeč. Obstojnost pa je pri meni zelo dobra, zato upam da v prihodnje povečam zbirko. Komaj čakam, da bo december, da v svoje manikire dodam tudi The Hamptons, že vidim kako kul bo izgledal čez črn lak.

Ciate ima vsako leto na voljo tudi adventni koledar z mini laki. Ga priporočam vsem, ki bi želeli preizkusit kvaliteto lakov, dosegljiv je ponavadi na asosu. Se pa splača počakati, do sedaj so bili vedno znižani za 50% po božiču.

Kot zanimivost Ciate lake so začetniki, pred leti zelo znanih, "kaviar" manikir. Sama imam njihov neon glitter prah, pa me preizkus nekako ne mika. Tudi pristaš kaviar manikir nisem.

Pri nas so na voljo v Dm-u, jaz sem svoja dva nova dobila v My Beauty Boxu.
Dosegljiv pa je tudi na Asosu, kjer najdete tudi make up linijo.

Chinchilla.

Chincilla je sigurno en izmed lepših in noslivejših lakov v moji zbirki. Kljub visoki ceni, lake priporočam, saj se vam sigurno ne bodo hitro posušili, pa tudi zelo kvalitetni so. Jaz bi jih z veseljem uporabljala v salonu, če bi ga imela ;)

Kaj pa ti, imaš kakšnega? Si z njim zadovoljna?

You Might Also Like

4 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe