Klepet ob čaju: Prihajajo spremembe in vesela novica

ponedeljek, oktober 23, 2017

Sem razmišljala naj posnamem vlog ali napišem blog. Naj novičko delim ali jo obdržim zase, si želim o tej temi pisati na blogu? Porajala so se mi vprašanja in končno sem se odločila, da vas spustim v delček zasebnega življenja in z vami delim posebno novico. Pripravite si kavo, čaj, sok vzemite si minutko časa zase in zame, pa me preberite dalje ;)



Drage moje nekaj vas sicer za novičko že ve, za vse ostale pa: Nosečka sem. Prišla sem že čez polovičko nosečnosti in odločila sem se, da novičko delim z vami. V zadnjih mesecih se mi je življenje obrnilo na glavo. Po veseli novički, da pričakujema sem ostala brez službe in novo iskanje žal ni obrodilo kakšnih pozitivnih preobratov. Poleg tega sem stopila v novo precej neznano področje svojega življenja. O nosečnosti nisem imela pojma, prej me ta tema pač ni zanimala. Bil je čas raziskovanja in odkrivanja novega obdobja. Ker sem bila v tem času precej zgubljena, kaj lahko, kaj ne...kaj spremeniti..katere prehranske dodatke uživati, sem se odločila, da svoje ugotovitve delim tudi na blogu v eni izmed prihajajočih objav.
Ne bom postala "mami blogerka", svojega privatnega življenja še vedno nisem pripravljena razkrivati s svetom, želim da določene stvari ostanejo samo moje/najine. Bom pa vseeno spisala objavo, dve o nosečnosti, o prehranskih dopolnilih, kje iskati informacije in kako enostavno ne preveč komplicirat.


Z veseljem bom delila kakšen nestrokoven nasvet. Komaj čakam, da z vami delim nego nosečniškega trebuščka in o tem kako se bom lotila nakupov za novorojenčka. Odločila sem se, da bom nakupovala premišljeno in sledila trendom minimalizma. Poleg tega pa bom raziskovala naravne, ekološke znamke.

Kaj bo z blogom?
Ostaja še vedno moj "lepotni" kotiček. Vsebine bodo še v večini ostale lepotne, verjetno se bom malo bolj osredotočila tudi na življenje in lifestyle teme. Imam cel kup idej o čem bi rada pisala. Srčno upam, da bom našla čas za tale moj kotiček tudi po porodu. Nekaj objav bom sigurno imela pripravljenih v naprej, da blog ne bo sameval. Me pa tokrat res zanima če imate kakšne želje o tem kaj bi rade videle na blogu? Ker sem brezposelna imam časa na pretek in se bom res potrudila redno blogati in uresničiti vse ideje, ki se nahajajo v glavi in v zvezku.

Bi te morda zanimalo kaj več o moji nosečnosti? Kako je potekala/poteka? Kakšne so spremembe, ki jih opažam? Ali si iskreno ena izmed bralk, ki te te objave ne ganejo in jih boš raje preskočila?

You Might Also Like

12 Comments

  1. Jeeeeej, Ana, čestitke! Vse lepo tebi in tvoji družinici! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke Ana.❤️ Take novičke so tako zelo lepe. Ne dvomim, da bodo tudi nosečniško obarvane objave super.😃

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, ta skoraj kultna modra knjigica, vesela se, da se je znašla v tvoji objavi. Vse lepo ti želim do konca, naj bo mirno, naspano in brez stresa:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke Ana!! ❤️ Uživaj v nosečnosti, mi pa bomo z veseljem prebrali tudi kakšno malo drugačno objavo. 😃

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke <3.

    Mogoče namesto vozička ali za k vozičku - nosilka (boba ali kakšna ergonomska, kjer otrok ne more biti naprej obrnjen) je pri nas reševala življenja (mojega in od otroka, ker je imel celo prvo leto krče. Spali nismo! :D Če bi še kdaj kupovala za otroka bi definitivno kupila nosilko. Voziček - iz druge roke, nima smisla novega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Iskrene čestitke Ana! Upam, da boš čim lepše preživela naslednje mesece, po porodu pa sploh :) Kar se pa objav tiče pa piši kakor tebi ustreza, brali te bomo vedno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke Ana! :) Želim ti čim lepšo nosečnost. <3

    Jaz bom kar priznala, da mami blogov ne berem in me tudi ne zanimajo te teme. Tako da navijam za več lepotnih in negovalnih objav ;).

    OdgovoriIzbriši
  8. Iskrene čestitke, se že veselim branja bolj nosečkastih objav! <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Ana, to je res lepa novička. :) Jaz bom na tvoj blog še vedno z veseljem zahajala, tudi če boš kdaj objavila kakšno mami objavo. :) Želim ti čim več lepega.**

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe