April: My beauty box

petek, april 28, 2017


Mesec je naokoli in čas je za novo lepotno škatlo, ki je ta mesec navdušila z vsebino. Brez razmišljanja lahko rečem, da je vredna 12€. Škatla je še vedno dosegljiva tukaj.
Imam sicer manjšo pripombo na vsebino, namreč ugotavljam da se izdelki malo ponavljajo. Doma že imam en isti šampon iz ene izmed prejšnih škatel. Za lake se ne bunim, saj je vsak mesec kakšen drugačen odtenek.



Vsebina aprilske škatle je kljub temu čudovita. Dodaten izdelek je čokoladni zajček in pilica, ki je že bila od enih od prejšnih škatel. Ampak pilic ni nikoli dovolj. Potem pa je dodana Revlonova mat voščenka za ustnice v živi roza barvi. Je odličen izdelek, obstojen in dobro pigmentiran. Naslednja sta laka, črno bele pikice v Lorealovem laku, ki je bil pred leti pravi hit. Paše na vse barve in je lep dodatek nad lak. Škoda, da je Essie precej vodene formule in je nanos težek. Od Essie laka, ki se pri nas prodaja za 10€, bi pričakovala več. Barva pa je čudovita mint z drobnimi bleščicami. Meni osebno lepša kot Mint Candy Apple. Ko bi vsaj imel podobno formulo. Priložena je tudi noro dišeča krema za roke Patisserie de bain-Sweet as cherry. Ima precej zanimivo formulo, roke pa pusti res mehke in noro dišeče. Škoda samo, da niso sestavine bolj skrbno izbrane. Naslednji izdelek bom končno preizkusila, imam sedaj že dve mini embalaži. In sicer gre za Farfalla šampon za občutljivo lasišče iz naravnih sestavin. Zadnje mesece imam noro lasišče, ki srbi, se lušči in masti. Me zanima če bo kaj pripomogel k normalizaciji. Mi je pa stanje že precej izboljšal Essentiq šampon, ampak o tem drugič.

Precej zanimiva in dobra vsebina za 12€ ane? Sicer držim pesti, da najdejo še par novih znamk, da se vsebina nebi ponavljala in dodajo v trgovine full size izdelke, ki jih prilagajo kot vzorčne v škatlo.

Kako pa se tebi zdi vsebinsko?
Prilagam še link do Monikine objave-klik. Če ne drugega pokukajte na blog za prekrasnimi slikami. Se kmalu spet beremo, pripravljene imam precej zanimiva najljubše izdelke. In eno prijetno sodelovanje z eno meni ljubših blogerk.

You Might Also Like

4 Comments

  1. Ta mesec je bila luštna škatlica, upam, da dodajo še kakšno novo znamko v prihajajočih. Šamponček za lase sem preizkusila in mi sploh ni tako slab. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah...jaz se bom spet ponovila, da mi prišparaš denar s temi objavami. Ker če imam pa česa preveč, so pa to kreme za roke in pilice - kako jih lahko ni nikoli preveč? :)
    Pa ta mesec sem si za 10€ lahko sama izbrala v DM dva Essija po svoji izbiri.

    Nimam nič lepega za povedat, žal :( Aja, ne! Zajček je bil gotovo njami, Lindt!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem kreme za roke zreducirala. Nekaj sem jih porabila, nekaj dala stran.
      Čakaj, kaj? Essie je bil spet 1+1? Zakaj jaz to nič ne vem?
      Zajček je bil njami. :)
      Meni je res vsebinsko všeč, ampak imam vedno strah pred temi škatlami, ker nikol ne veš kaj je notri ;)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe