Nohti tedna: Rose Gold

sreda, april 05, 2017


 Vračam se h koreninam bloga in po dolgem času objavljam svoje nohte. Blog sem začela pisati predvsem zato, da bi imela nekje svoj prostor, kjer bi delila svoje "umetnine" kasneje pa je prerastev v veliko več. Svoje nohte večinoma delim na Instagramu, tukaj pa bolj poredko. Predvsem, ker sem zelo dolgočasna in nosim ene in podobne izpeljanke manikur ves čas. Ampak realno, je kje kdo ki ne bloga pa vsak dan nosi takšne in drugačne nove umetnine na nohtih? Dvomim. Zato se vračam na začetek in z vami bom ponovno bolj pogosto delila dolgočasne manikire, ki jih lahko brez problema poustvarite tudi ve doma.



Tokrat sem uporabila svoj super podlak Golden Rose 4v1, ki je primeren za krhke nohte, ki se plastijo. Meni pomaga pri preprečevanju plastenja in podaljša obstojnost laka. Nadaljujem z Golden Rose laku v odtenku 08, nanesem dve plasti in počakam, da sta skoraj suhi. Dodam bleščice Essie A cut above je idealen, nanesem samo na konice s prosto roko. Da dodam zaključni sijaj in poskrbim za daljšo obstojnost nanesem še plast Golden Rose hitrosušečega nadlaka. Nadlak je odličen in prava škoda je, da se ga da kupit samo v kompletu z lakom.


Takšna manikira na mojih nohtih, ki trenutno ne delajo kaj hudo fizično, od 3-5 dni. Je pa tale Expert Color linija moja trenutno najljubša in imam kar nekaj odtenkov že doma. Pripravljeno imam tudi objavo.

Kakšne nohte pa ti trenutno nosiš? Na koliko dni si menjuješ lak?

You Might Also Like

2 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe