Malenkosti, ki me razveseljujejo

petek, april 14, 2017

Ali stvari ali trenutki, ki so dosegljivi večini in zanje ni potrebno odšteti veliko evrov. Ko začneš uživati v malenkostih, začneš živeti precej srečneje. Danes objavljam seznam, samo da se opomnim, kako pomembne so takšne stvari v življenju in da mogoče spodpudim tudi tebe k podobni objavi. V življenju zbiraj trenutke in ne stvari :)


*Moja psička Neli me vedno razveseli s svojim hitro migajočim repom, ki mi pokaže kako vesela me je.


*Sonce in daljši toplejši dneve. Vonj prebujajoče narave. Obožujem pomlad in preživljanje vse daljših dni v naravi.

*Moja draga sadna drevasa, ki že pridno brstijo in letos bom že imela kakšen kilogram domačega sadnja. Pa moji dve novi ameriški borovnici. Hvala dragi zanje.


*Moj fant in njegovi objemi. Vse kar potrebujem ob slabih dneh.

*Skodelica toplega črnega, zelenega, belega čaja z žličko domačega medu. Njam!

*Dolgi sprehodi z Neli, fantom in mami. Vse kar potrebujep za energijo in dobro voljo.

*Moja postelja. Obožujem jo in pika.

*Dobra knjiga, ki te potegne vase in za trenutek pozabiš na realnost in skrbi.

*Jutranja kavica na sončku. Za energijo, ki ne mine ves dan. Služba je po takšni kavici krajša in dan lepši.


*Služba. Ker sem finančno skoraj neodvisna in delam to kar me veseli.

*Moj blog, kjer lahko pišem super objave in VSI vi ki me berete. Pa komentarji.

Kaj pa so tvoje stvari, ki te razveseljujejo? Če bereš tole in imaš blog, te izzivam da spišeš podobno objavo.

Prijeten podaljšan vikend vam želim in lepe praznike. Sončne dni izkoristite v naravi, dež pa za razvajanje doma. ♥

You Might Also Like

4 Comments

  1. Super objava ❤ se kar zamislis, da ni potrebno veliko, da si lahko srecen :) p.s. cute psicko mas ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ane, žalostno pa da potrebujemo takšne opomnike. Nekaj kar je nam vsakodnevnega nekomu predstavlja luksus, poleg tega pa živimo v družbi, kjer imamo konstantno občutek, da to ni dovolj. Pa je. ;)

      Izbriši
  2. Super objava! Se popolnoma strinjam s tabo. Tudi mene osrečujejo stvari za katere ni treba odšteti dovolj. Kavica na sončku s prijatelji, moja muca Fix, ki se stisne k meni in zaprede in sem že takoj boljše volje, poslušanje glasbe, sprehodi v naravo in dihalne vaje. Se jih najde kar nekaj <3

    xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe