Marec: My Beauty box

ponedeljek, april 10, 2017

Marčevska lepotna škatla My Beauty Box, mi je vsebinsko izredno všeč. Tokrat nas razveselijo s tremi izdelki v original velikosti, dva pa v večji tester velikosti, priloženi pa so tudi tattooji. Z obajvo sem počakala, saj sem želela izdelke prej preizkusiti.


Rimmel Apocalips Lip Lacquer

Odlično pigmentirana tekoča šiminka, z malo neprijetnim vonjem. Na ustnicah je udobna in ne daje suhega občutka. Ker gre za tekočo šminko s sijajem je obstojnost temu primerna. 2-4 ure, odvisno od tega kaj v tem času počnem. Zelo rada bi preizkusila še kakšno drugo barvo, tale na žalost ni najboljša izbira zame. Moja je v odtenku 603 Shooting star.

Bourjois Color Edition 24h

Kremno pudrasta senčka, ki je na veki precej svetlejša kot izgleda v lončku. Všeč mi je lahek nanos in kremna tekstura, ki se ne vseda preveč v gubo. Za kakšen svetel vsakodnevni make up je primerna sama čez celotno veko, ali pa samo po notranjem kotičku. Obstojnost je dobra, se jo pa da odlično podaljšati z dobro podnago za senčke. 

Sally Hansen lak 327 Greige

Lak, ki sem se ga izredno razveselila. Končno bom lahko potestirala izredno pohvaljene lake. Barva je lepa siva, pigmentiranost dobra in nanos enostaven. Tudi čopič mi je zelo všeč. Obstojnost pa je prav tako zadovoljiva. Si želim preizkusiti še kakšen odtenek ;)

Leo&Lilo krema za roke

Meni nepoznana znamka, vendar izgleda precej zanimiva. Krema je izredno lahke teksture, ki se hitro vpije. Za pomlad je odlična, za zimo pa bi lahko bila malo bolj hranljiva. Roke so po uporabi dišeče, koža pa mehka in navlažena. Bi jo kupila v full size velikosti. 

Zraven so v škatli še tattooji, ki niso ravno zame ter maska za obraz. Maska izgleda zanimiva, vendar sem z trenutno nego tako zadovoljna, da ne puščam prostora za nove izdelke. Jo preizkusim ob priliki,



Hvala za še eno odlično lepotno škatlico. Svojo lahko naročite tukaj.
Vam je vsebina všeč?

You Might Also Like

2 Comments

  1. Super škatlica, ena njihovih najboljših. Res vredna denarja!
    Sem pa tudi jaz dobila zelo nude odtenek Apocalipsa ki je skoraj kot korektor :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Same kjut stvari! Mi pa ne ustreza žal Rimmel Apocalips Lip Lacquer, sem jih enkrat nakupila celo kolekcijo (znižanje!) v upanju, da bodo vsaj povprečno ok in so me popolnoma razočarali :(

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe