Ocena: L.O.V novosti

sreda, april 19, 2017

Mesec nazaj, me je v nabiralniku pričakal prekrasen paket z L.O.V novostmi. Izdelkov sem se zelo razveselila, saj so prvi te znamke. L.O.V je relativno sveža znamka in prihaja iz istega podjetja kot Essence in Catrice.


L.O.V je... večplastna in živahna vse do konic prstov.

LOVinity 

Je njihov dolgoobstojen lak za nohte, ki z inovativno polimerno tehnologijo nudi intenzivno barvo in visoko sijoč zaključek - do 7 dni. Ima zelo zmogljiv čopič, ki zagotavlja enostaven in gladek nanos. Na voljo so 3 novi pomladni odtenki: Peach Perfection, Luxurious Lava in Rich Raspberry, katerega sem tudi testirala.

Moje mnenje: Lak ima resnično prekrasno stekleničko in 11ml vsebine. Barva je res bogata malinova. Pigmentacija in nanos sta odlična. Lak je dovolj pigmentiran tudi za "štampiljkanje". Me je pa zmotil čas sušenja. Ker gre za bolj gelasto teksturo, se lak suši kar nekaj časa. V kombinaciji z dobrim hitro sušečim lakom, gre odlično. V kombinaciji z njihovim nadlakom, pa se po 5 urah po lakiranju še vedno odtisnejo vzorci iz posteljnine. Škoda, ker je lak res lep, steklenička stajliš, obstojnost pa odlična.

L.O.V je... intimna povezava, ki ponuja podporo.

SpectacuLIGHT

Gel nad lak, ki je razvit posebej za utrditev L.O.V lakov za nohte. Brezbarven nad lak z inovativno hibridno tehnologijo podaljšuje sijaj in ponuja optimalno zaščito tako kot profesionalna manikira. Suši se brez UV lučke in se enostavno odstrani z odstranjevalcem laka za nohte.

Moje mnenje: Zanimiv nad lak, katerega še morem preizkusiti tudi z ostalimi laki. Zanimivo je, da ne da manikiri nič gel videza in tudi sijaj ni nič pretresljivega. Na Golden Rose laku, se posuši precej hitreje kot na L.O.V laku. Kar je zanimivo. Mogoče sem jaz kaj počela narobe in bi mu še resnično rada dala kakšno priložnost, preden si ustvarim končno mnenje.


L.O.V je... nepopisano čutna senzacija na ustnicah

LIPaffair

Color&Care šminka obljublja intenzivne, dolgoobstojne barve, obogatene s kendi oljem in "hyaluronic filing spheres". No voljo v dneh odtenkih: Grazia's Bordeaux in Marianna's Chesnut, katero sen testirala tudi jaz.

Moje mnenje: Zanimiva embalaža, z magnetnim zapiranjem, ki pa žal ni dovolj močno, da obdrži pokrov šminke na šminki v razmetani ženski torbici. 3,7 g šminke, ki ima izredno bogato, mastno teksturo. Vonj je nežen in prijeten, nič kemijsko vsiljivega. Šminka je izredno dobro pigmentirana in dobro obstojna za klasično šminko. Približno nekje 3-5 ur, odvisno kaj se v tem času počne. Škoda je samo, da mi barva ne paše. Šminko še verjetno kupim v kakšni drugi barvi.


L.O.V je... popoln sijaj, ki vas takoj zasvoji

PERFECTitude

3v1 fiksirni spray za obraz, ki se lahko uporablja kot podlaga za ličila, utrditev za ličila in osvežitev obraza. Obogaten je s kokosovo vodo in pakiran v elegantni steklenički brez potisnega plina.

Moje mnenje: Edini od izdelkov, za katerega ne najdem pripomb. Najraje ga uporabljam samo za utrditev make upa. Odstrani tisti pudrast videz in poskrbi, da so ličila obstojna dlje časa. Opazila sem, da ga kadar ga uporabim, se mastim manj. Pršilka je izredno dobra, izdelek spremeni v rahlo meglico. Vonj pa je nežen, prijeten. 50ml izdelka, bo zadostovalo za kar nekaj časa.

Priznam, da bi glede na cene od izdelkov pričakovala malo več. So pa to prvi izdelki in si želim v prihodnosti še preizkusit kaj njihovega, da dobim boljši vtis o znamki, ki deluje precej zanimiva na prvi pogled. Glede na to, da je to Cosnovina znamka, pričakujem kvaliteto, ki jo znajo nuditi po dostopnih cenah,
Vsi izdelki so narejeni v EU in niso testirani na živalih, kar je velik plus. Dostopni so v Mullerjih po Sloveniji.

Kaj pa ti, si že preizkusila kaj njihovega? Kateri odtenek šminke mi priporočaš? Jaz se raje kot v rjavi, vidim v točno takšni, kot jo imam na nohtih ;)

P.s me že spremljaš na Instagramu, kjer vsakodnevno delim zanimive fotke in še bolj zanimive stories? Tudi make up tutorial sem že objavila ;)

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe