Obraz: pomladna podlaga

torek, april 25, 2017

To pomlad sem čisto spremenila moj vsakodnevni make up in namesto tekoče podlage sedaj uporabljam BB kremo. Tale ja azijska in se precej razlikuje od naših. Če te zanima postopek in zakaj sem se odločila za te izdelke priporočam, da bereš dalje.




Ko zaključim s tole jutranjo nego, pustim koži vsaj 5-10min preden začnem s podlago. V tem času si skuham kavo, ki jo pridno srkam med aplikacijo make up-a. Primerja ne uporabljam, dodatni silikoni mi mašijo pore, dobrega brez silikonov pa še nisem našla. Sama sem prepričana, da za vsakodnevno rabo niso potrebni. Si pa popršim po obrazu L.O.V Perfectitude primer&settinh spray. Nekega hudega učinka ne opažam, upam pa da še dodatno navlaži kožo pred nanosom podlage. Nato v notranji kotiček in pod oči nanesem Catrice Camouflage cream z Wake up efektom. Kamuflažna krema je rahlo roza barve, kar pomaga neutralizirati modre tone podočnjakov. Tekočo kamuflažo pa nanesem za začetek na nos, tam mi hitro zgine podlaga. Zabrišem jo z Ebeline gobico, medtem ko kremo nanašam pod oči z čopičem. Sledi Missha BB krema, ki ima srednjo prelrivnost in zelo lahek občutek na koži. Moja je v odtenku 23, pa mi je žal rahlo pretemna. Lepo izenači ten kože in prekrije manjše nepravilnosti. Nanašam jo s čopičem, ampak namesto s krožnimi gibi, tapkam s čopičem kremo v kožo. Na ta način prej nanešen korektor ostane na mestu. Tudi obstojna je in še ne oksidira na moji koži. Ko je krema nanešena jo še "pritisnem" v kožo z gobico. Nato ponovno sledi tekoča kamuflaža, da osvetlim trikotnik na čelu, nos, pod očmi, brado in kotičke ust. Tekočo kamuflažo zabrišem z gobico. Nato mesta, kjer sem nanesla korektor fiksiram s pudrom v prahu(manjka na sliki)  Catrice. Nanašam ga tanko plast kar z vlažno gobico. Nato je čas za očesni make up. V tem času se podlaga "vsede" v kožo in čisto na rahlo jo fiksiram še z Essence belim kompaktnim pudrom. Na koncu še rahlo popršim zaključni sprej in moj make up je končan.

Takole izgleda trenutno moj nanos podlage. Katera pa je vaša trenutno najljubša tekoča podlaga? Nosite dnevno zelo prelrivno podlago?

You Might Also Like

1 Comments

  1. Tale Catrice Liquid Camouflage korektor trenutno uporabljam pod očmi, sem zelo vesela, da sem ga kupila, nad Collection Lasting Perfection sem bila kar razočarana na koncu.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe