Bleščeč december | Najljubši osvetljevalci

ponedeljek, december 11, 2017


Osvetljevalci so vedno bolj popularen make up izdelek in redko kdo še nosi make up brez njega. Meni se zdi da doda tisto piko na i končnemu izgledu, prav tako kot dober odtenek šminke. Nosim ga vedno, ko imam make up. Poleti ga nanesem z rahlo roko, da je komaj opazen, pozimi pa se rada poigram z intenzivnostjo in tudi barvami. Meni zmagovalna paletka za obraz je Freedom make up Pro artist pad backstage, ampak za danes sem izbrala samo posamezne osvetljevalce, ki jih rada nosim. Zimski najljubši je Essence So glow v odtenku Bright up your life, samo zaradi tega ker je v kremni obliki. Koži doda res lep sijaj v srebrno roza barvi. Še en cenovno dostopen je Revolution make up Vivid baked v odtenku Goden lights, ki doda hladen zlat sijaj. Je zelo lepo opazen in doda sijaj brez prevelikih bleščic. Vreden vsakega €, porablja pa se ga zelo počasi. S The Balm Mary-Lou Manizer imam pa love/hate odnos. Pride dan ko si rečem joooj zakaj tega osvetljevalca ne nosim večkrat, potem se pa naslednjič sprašujem zakaj ga še sploh imam v zbirki. Je tople rumene/bronz barve, brez prevelikih bleščic in doda lep sijaj koži. Formula je skoraj malo kremna. Minus je samo cena in formulacija, ki hitro poči in razpade. Zadnji danes je precej roza barve in je v duo z rdečilom. Lily Lolo Naked pink je mineralni osvetljevalec in ima koži prijazne sestavine. Nosim ga ob dneh, ko imam nežnejši make up in roza rdečilo. Nanesem ga po vrhu rdečila, da mu doda zdrav sijaj. Tale je primeren bolj za hladen roza podton kože.

Sama osvetljevalce najraje nanašam s pahljačastim čopičem, kremnega pa kar s prsti. Ne maram osvetljevalcev z velikimi bleščicami in raje imam nežne, ki se jih da nadgraditi, kot tiste res močne. 

Kateri so pa vaši najljubši osvetljevalci? S čim jih najraje nanašate in kako močne radi nosite?




You Might Also Like

5 Comments

  1. Jaz imam rada osvetljevalce, ki nimajo ogromnih bleščic in se dajo lepo slojiti. Zdaj že lep čas uporabljam Catrice iz ene omejene izdaje(3je osvetljevalci so bili v eni LE), ker mi da tak lep glow. Na začetku nisem razumela pointa osvetljevalcev, zdaj si pa ne predstavljam make upa brez ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice in Essence zadnje čase razturata z osvetljevalci. Btw nori so tudi ti, ki ste jih dobile na MR party-ju. Adijo kera pigmentiranostt.

      Izbriši
  2. Trenutno je moj najljubši od Catrice iz Kaviar Gauche kolekcije. Ravno prava barva šampanjca za zimo. Jaz imam sicer rada kar intenzivne osvetljevalce in take, ki imajo majhen shimmer. Mary-Lou Manizer je definitivno moj poletni favorit. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta Catrice je res lep. In vse ga tako hvalite. Jaz sem ga pa raje preskočila imam že itak preveč osvetljevalcev. Ja evo točno to, Mary-Lou je bolj primerna za poletje.

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe