Ocena: Bourjois Rouge Laque

petek, december 15, 2017


Večina lepotnih blogerk pozna Rouge Velvet in o njih govori pozitivne lastnosti. Tudi jaz. Čeprav na začetku nisem bila preveč zadovoljna, so me s časom navdušile. Mat tekoče šminke, mislim da ene prvih pri nas, ki so obarvale ustnice za več ur in brez da bi jih izsušile. Po mojem so bili Rouge Velvet-i pri nas na voljo precej pred mat trednom. Pred poletjem pa je Bourjois izdal novo verzijo in sicer v  izdaji s sijajem. Sama sem testirala dva odtenka 02 Toute Nude in 07 Purpledelique, na voljo pa je 8 odtenkov. 
Bourjois je definitivno meni ena ljubših drogerijski znamk. Nad njihovimi šminkami pa se navdušuje tudi Sara iz bloga Passing Fancy. Če bereš Saro potem veš, da so šminke njeno področje. Danes s tabo delim njen video, kjer govori o Bourjois šminkah. (klik). Če še ne veš je pred kratkim začela z svojim youtube kanalom, prepričana sem da bo vesela tvoje podpore ;)

Moje mnenje o Rouge Laque

Gre za tekoče šminke, ki so pakirane v štirikotni plastični embalaži skozi katero se ne vidi vsebine. Imajo klasičen aplikator, ki je dovolj majhen za precizen nanos. Vonj je tokrat zelo prijeten, nič kemičen. Po mojem imata obe šminki enak vonj, mene spominja na sadni vonj. Kot lahko vidiš spodaj po "swatchih" gre za polno prekrivne šminke. Oba odtenka se nanašata lepo in sta prekrivna v enem sloju. Na začetku ima šminka sijaj, ki pa čez nekaj časa izgine. Ob nanosu so zelo prijetne, negovalne teksture. Ustnic ne izsušujejo in ne poudarijo suhih predelov. Ko šminka izgubi svoj sijaj na ustnici ostane "stain" in zaradi tega so res dolgo obstojne. Najboljše pri tej kremni in udobni teksturi pa je, da se šminka ne razleze v gubice. Z večino imam kar problem, pri Bourjois pa opažam, da šminke ne lezejo v gubice. Zame zato uporaba svinčnika ni nujna.

Zgoraj 07 Purpledelique, spodaj 02 Toute nude

02 Toute nude
Toute nude pride na meni precej temen. Rjava z rdečimi toni in ni nič kaj nude. Zame je sicer to vsakodnevni odtenek, takšne barve imam pač rada. Purpledelique pa je rdečkasto vijoličen odtenek, ki ga bom pokazala v enem od prihajajočih videov. Je idealen praznični odtenek.

Rouge Laque šminki sta mi zelo všeč in ju rada uporabljam. Priporočam nakup vsem, ki so že naveličani mat trenda, iščejo pa dolgoobstojne šminke. Sijaj šminka izgubi in ker ostane na ustnicah "stain", ki pa še vedno ni čisto mat, za sabo pušča minimalne odtise na kozarcih.

Kaj pa mi ti priporočaš od znamke Bourjois? Pri njih mi je zelo všeč, da dobivamo redno tudi večino novosti. Si vedela, da je Bourjois sesterska znamka Chanel? ;)

You Might Also Like

1 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe