5 praznično bleščečih

sreda, december 20, 2017

Decemberski prazniki zame ne minejo brez bleščic. Pa naj bo to na nohtih, na očeh ali ustnicah. Bleščice so must have za pravo praznično vzdušje. Pa te besede prihajajo iz ust nekoga, ki jih čez leto skoraj da sovraži. Preveri katerih 5 produktov je letos zame must have za bleščeče praznike.


Prvi sicer ne vsebuje bleščic ima pa prekrasen vonj in parfum je v teh dneh must have. Od kar sem noseča jih nosim še bolj poredko kot ponavadi, ampak za božič in novo leto pa uporabim Caudalie Eau de Vignes, ker sem z njim zadnje čase obsedena. Prekrasen vonj, ki se ga sploh ne bom trudila opisovat, ker mi to žal ne gre. Preverite v bližnjem Mullerju kako lep vonj ima. Bleščeča nega za telo? No nisem fan priznam, ampak v decemberskem času pa prav paše, sploh če je nega tudi učinkovita in ne samo lepa. L'Occitane ima v svoji liniji Terre de Lumiere, ki je meni po vonju najljubša, lepotilno mleko, ki vsebuje drobne bleščice in "polepša" izgled kože. Koža je po uporabi mehka, navlažena in omamno dišeča. Letos se blešči tudi na ustnicah, metalik šminke so še vedno v trendu in moja letošnja je znamke NYX. Gre za Diamond Sparkle Lippgloss, ki je srednje obstojna, najbolj pomembno pri uporabi pa je, da nisem po 3 urah disco kugla v obraz. Bleščice ostanejo na mestu in to ji štejem v ogromen plus. Se mi zdi da všasih pri kateri šminki na koncu dneva najdeš več bleščic okrog ustnic in po obrazu, kot pa na ustnicah samih. Ginger sparkle je prekrasen odtenek, ki popestri vsak make up.


Pa če sem čez leto bolj sramežljiva pri uporabi osvetljevalcev, si dam decembra v prazničnem času več duška. Ravno prav čas sem prejela Pro aplified paletko za osvetljevanje znamke Make up revolution, ki ima 8 prekrasnih senčk za osvetljevanje. Sedaj pa res nekaj časa ne potrebujem več novega osvetljevalca ;) (koga hecam?) Poleg te paletke pa se je v paketu skrivala še Rose gold chocolate paleta senčil za oči, v kateri je kar nekaj prekrasnih bleščečih in noro pigmentiranih senč. Obožujem ustvarjati make up-e z njo. Preveri tudi moj video, kjer zadnja dva izdelka pokažem v akciji.



1. Od L-D: NYX Diamond sparkle lipgloss- Ginger Sparkle in senčke iz Rose gold palete:Dirty Rich, Cheque, Barbie in Hard Work
2. Nekaj odtenkov osvetljevalcev iz paletke Pro Amplified

December ne mine tudi brez bleščečih manikir, mojih top 5 bleščečih lakov pa preveri v tej objavi.

Kaj pa so tvojo najljubši izdelki za bleščeče praznike?

You Might Also Like

1 Comments

  1. Joj, včasih sem se vsak dan bleščala, samo da so bile bleščice, pa sem bila srečna. Zadnjih par let pa so bleščice le še na nohtih. Me pa letos mika kakšna lepa šminka, ki se bo bleščala. Pa morda malo "bling-a" na očeh ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe