Malenkosti ki mi narišejo nasmeh na obraz

torek, december 12, 2017

Nisem človek, ki bi vsak izid lahko videl s pozitivo, ali pa brez razloga nasmejan hodil po svetu. Večino časa znam biti precej mrka in negativna. Ena izmed mojih želj za letos je bila, da se naučim videt v stvareh pozitivo in se večkrat nasmejati. In kaj je bolj primernega kot da za zadnji mesec spet zapišem nekaj malenkosti, ki mi narišejo nasmeh na obrazu.


~ Snežinke in sveže zapadel sneg. Samo zato, ker se s psičko odpravima na najbolj smešne sprehode. Kako ona brezskrbno uživa v snegu in lovi snežinke me naravnost osrečuje. Ko jo gledam kako uživa ob tekanju po snegu, po valanju in tudi spuščanju po hribu, uživam tudi jaz. Kako je brezskrbna in prepuščena trenutku. Za tistih nekaj trenutkov tudi sama pozabim na skrbi in se samo prepustim trenutku. Včasih njene vragolije ujamem tudi na kamero in podelim na Instagramu. Me že spremljaš?

~ Brcike. Kako dober občutek je, ko Mici začne s svojimi akrobacijami po trebuhu. Ko čutim njene premike, ko se odzove na mojo dlan ali na moj glas. Neverjeten občutek in kakšna vez je med nama. Že sedaj bi za njo premikala gore.
(Mici zato ker je micena oz. miceno. Ljubkovalno jo kličem Mici, dokler dokončno ne izbereva imena)

~ Skodelica kave in jutranji zajtrk. Nosečnost me je naučila kako pomemben obrok je zajtrk. Uživam ko imam zjutraj čas v miru pozajtrkovat in spit tisto eno šalco kave, ki mi je dovoljena. Kmalu bo to le še spomin..

~ Sprehodi. Že od nekdaj jih obožujem. Telefon pustim doma in se poskušam osredotočit na naravo in dogajanje okrog sebe. Čisto preveč časa sem na avtopilotu in res se trudim, da bi bila vedno manj.

~ Nakupi za malčico. Želim si da bi imela čim bolj minimalno garderobo, kolikor bi se res dalo, ampak tem drobnim luškanim zadevam se je res težko upret. Upam tudi na minimalno zbirko nepotrebnih igrač.

~ Siin nov božični album. Do letos nisem marala božičnih pesmi. Siin album pa mi je v celoti všeč in komaj čakam na božične dneve, ko ga bom preposlušala do onemoglosti. Upam samo da nam letos ugodi še vreme in po dolgem času doživimo bel, sveže zasnežen Božič.

~ Peka. Rada pečem piškote in peciva, zadnje čase vedno več, ker mi to dopušča čas. Še raje pa potem opazujem kako ljudje v njih uživajo. Tudi kruh si pečem sama. Ni primerjave s trgovinskim. Pripravljam tudi kakšen recept za Božično peko. Bi raje piškote ali muffine?

Zanimivo kako brez težav je nastala tale objava. Kako hitro sem pisala malenksoti, ki me razveseljujejo. Mogoče pa se le spreminjam na bolje. Vsak večer, ko že ležim namenim par minutk časa tudi hvaležnosti. Zahvalim se vesolju za še en super dan in stvari, ki so se zgodile. Škoda, da nas ponavadi na vsakodnevne samoumevne stvari mora spomniti kakšna negativna izkušnja.

Kaj pa tebi to zimo pričara nasmeh na obrazu?

To zimo se brez razloga na ulici nasmehni kakšnemu neznancu. Pa se opazuj.. kako dolgo bo ta nasmeh še ostal na obrazu in kako bo čez čas to nasmihanje postalo samoumevno. A ni lepo ko ti neznanec na ulici podari prijazen, iskriv namseh?

Kok lepo sprednja kamera na telefonu nardi kožo perfektno. Noro.

You Might Also Like

6 Comments

  1. Kok lepa objava, Ana! Sem z užitkom prebrala ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta tvoja psička je res zanimiva, vsaj prek story-jev je tako videti :) Jiii brce <3 In pa svaka čast, da sama pripraviš kruh. Jaz sem enkrat poskusila narediti žemlje ... so bile čisto neužitne, tako da ne vem, če bi si upala narediti kruh :D

    Krasna in zanimiva objava :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja res je pojava. ;)
      Tale moj kruh je full preprost, ne more it kaj narobe res ;)
      Hvala.

      Izbriši
  3. Mene pa nasmejijo že totalne malenkosti, npr prava pesem na radiu, muca, ki jo srečam,... Rada se smejim in rada sem vesela, zato izkoristim vsako priliko za to ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo vidiš to pa mene tud. Pesem na radio in živali. Ampak sploh nebi pomislila, kako vplivajo take malenkosti na nas.

      Izbriši
  4. Čudovita objava! Sem kar začela poslušati Siin album hehe. Se mi zdi, da se prevečkrat zavedamo vsega kar ni "popolno" v naših življenjih in pozabimo biti hvaležni za vse kar imamo in to so ponavai res neke preproste stvari, malenkosti. Sreča je res skrita v majhnih stvareh.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe