Ne lepotne stvari ki jih trenutno obožujem

sobota, december 02, 2017

Danes bi z vami rada delila ne lepotne oz. ne kozmetične izdelke, brez katerih si ne predstavljam teh zimskih dni. Vedno večjo željo imam, da blog ne bi bil samo lepoten in mogoče so takšne objave dober začetek v bolj "lifestyle" blog. V decembru pa lahko pričakujete tudi kakšno nosečniško objavo in mogoče z vami delim tudi spol novega prihajajočega člana. 


Kava in čaj
Vedno več spijem kave, samo zato ker je to trenutek zame. V kavo za seboj ne verjamem. Želim tistih 15-20 minutk samo zase brez hitenja. Isto velja za čaj. Tudi ko pišem objavo je šalčka toplega napitka obvezna. Trenutno obožujem tale bel čaj in klasično Barcaffe kavo.

Siv pulover iz H&M
Veselim se pomladi in poletja, ampak tale purover bom definitivno pogrešala. Večino zime bom preživela v njem. Super udoben, daljši kroj. V trenutno modni sivi barvi. Všeč mi je ker mi je kljub večjemu trebuščku še vedno prav.

Moj star Iphone
V več kot dveh letih, mi telefon še ni zablokiral. Poleg tega pa še vedno super fotografira. Vedno sem po dveh letih menjala telefon, tokrat pa upam da bo lahko čim dlje konkuriral novostim na trgu. Cene novih Iphonov so nore!


Beautiful Blogerski rokovnik
Ponavadi so planerji pri meni aktualni prvih 14 dni potem pa nanje pozabim. Tudi letos je Nika razturala z Medexom in pripravila tako lep rokovnik, da resnično upam, da bom vanj načrtovala vse leto. Poleg tega pa si vanj zapisujem pomembne mejnike nosečnosti.

Dišeče svečke
Iz vseh vetrov, res jih rada uporabljam čez zimo. Najraje imam tople, sladke vonje. Vesela sem, da se dobi že kar nekaj kvalitetnih sveč po ugodni ceni. Yankee candles so še vedno out of my budget za vsakodnevno rabo.

Mehka dekica
Ker sem bolj zmrzljiva je topla odeja must have. Tole dekico sem zaplenila mami, je nekaj najbolj mehkega in toplega. S sabo po stanovanju jo nosim, kot otroci. Super cozy momenti, tudi selila se bo z mano.

Tole bi bile moje, kaj pa so tvoje ne lepotne stvari brez katerih trenutno ne moreš?

You Might Also Like

1 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe