Udoben zimski večer doma

sobota, december 16, 2017

Sobotni večeri so pri meni že nekaj časa rezervirani za družino ali pa za sproščanje. Zabavanje me ne interesira že nekaj let in danes bom z vami delila kako si naredim udoben večer doma in se malo razvajam. Preizkusite. Super se je zbuditi v nedeljo zgodaj in imeti dovolj energije za produktivno nedeljo in kakšen izlet v naravo. Mene jutri čaka izlet v zasneženo Logarsko dolino.


Kopel z Lush bombicami/ Topel tuš z oljem za prhanje

Pred nosečnostjo je bilo to zame super razvajanje. Ob vsakem obisku trgovine sem si privoščila kakšno bombico in jo potem vedno uporabila za 2 kopeli. Žal med nosečnostjo kopeli niso preveč priporočljive, zato si privoščim malo daljši topel tuš, ki mi sprosti napete mišice. Predstavljam si da topla voda iz mene izpira vso negativno energijo tistega dne. Vsi problemi in težave gredo lepo v odtok poleg odpadne vode.  Vedno ob takšnih večerih uporabim olje za prhanje. Trenutno preizkušam Shields of Glory, ki mi je zelo všeč. Gre prav za olje za tuširanje in pusti za sabo mehko, negovano kožo. Vonj je skoraj malo orientalski, ampak še vedno prijeten/topel. Po toplem tušu pa mojo suho kožo razvaja Melvitino mleko za telo. Oblečem si udobno pižamo in tople zoknčke.

Nega obraza z masko

Po res temeljitem čiščenju z mojim najljubšim COSRX low pH čistilnim gelom in Avon konjac gobico je čas za vlažilno masko za obraz. Danes bom preizkusila papirnato masko znamke Essence in res upam, da se obnese. Po maski bom nanesla Melvita olje in kapljico Tetrafoce vit C. Koža obraza bo navlažena in nahranjena, naslednji dan pa bo polt precej bolj enakomerna.

Še zadnjič na družbena omrežja

Na hitro bom pogledala še na družbena omrežja in si na Youtube poiskala krajšo meditacijo. Vsedem se na posteljo in odmeditiram. Ko sem konec dam telefon stran in imam "prepoved" preverjanja kaj dogaja po netu. Ta del priznam je najtežji in velikokrat ga prekršim. Žal pa modra svetloba iz ekranov zvečer ne naredi nič dobrega in negativno vpliva na naš spanec.

Topel čaj in knjiga

Skuhala si bom organski metin čaj, mu dodala žličko domačega medu in se zavila v toplo odejo ter večer nadaljevala s kakšno dobro knjigo ali pa revijo. Trenutno se poskušam prebit čez knjigo Kako biti parižanka. Ne razumem vse hvale okrog nje, meni nikakor ni preveč všeč.


Včasih se namesto knjige lotim peke peciva in prav jutri te bo na blogu čakal recept za okusne čokoladne muffine z Nutello iz zgornje slike. Priporočam, da jih preizkusiš. ;)
Kako pa ti najraje preživljaš sobotne večere?

You Might Also Like

1 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe