Dobrodošel December in Blogmas | Kako bom ostala motivirana

petek, december 01, 2017

Začenja se.. odštevanje do Božiča. Odpiranje prvih okenc na adventnih koledarjih, okraševanje smrečic in božična dekoracija. Prepevanje božičnih pesmi in čas, ko se končno osredotočimo na dobro, slabo pa pozabimo. Čas ko se blogerji in vlogerji lotimo vsakodnevnih objav na svojih omrežjih. In tako sem se odločila tudi jaz, da se letos preizkusim v Blogmasu.


Kaj lahko pričakuješ?

Pričakuješ lahko 24 objav oz. videov, vsak dan eno do 24.12. Ne bom imela samo praznično obarvanih, ampak različne teme. Nekaj bo božičnih, potem lepotnih, pa tudi kakšna nosečnišča in osebna objava bo našla prostor na blogu. Tiste objave, ki sedijo že nekaj časa v osnutkih, bodo končno objavljene. Nekaj imam pripravljenih vnaprej, večino pa bom ustvarjala vsak dan sproti.


Kako bom ostala motivirana

Hitro padem v dnevna lenarjena, sploh ko pridejo sivi, temni dnevi. Trenutno je perfekcija za celodnevno lenarjenje in potrebovala bom hudo motivacijo, da ostanem delovna. Sem si mislila, da bom te proste dneve izkoristila za bloganje in poskušala iz bloga ustvarit nekaj več- november mi je totalno spodletel in Blogmas bo ena brca v rit. Res upam, da mi uspe.

Moj dan se začne z zajtrkom in kavo pred tvejem. Zelo, zelo slaba navada. Se hitro zgodi, da ostanem pred tvjem do zadnje sekunde preden letim pod tuš in kuhat kosilo. Sedaj si zvečer zapišem TO DO seznam za naslednji dan in se ga poskušam držat. Zjutraj grem prvo v kopalnico in nato pojem zajtrk in spijem kavo, brez tvja. Itak sem preveč pred temi modrimi ekrani. Po zajtrku se spravim na sprehod, potem pa je čas za blog. Najprej fotkam ker je takrat najboljša svetloba. Ponavadi je po fotkanju že čas za kuhanje kosila. Po kosilo vedno počivam, užitki nosečnosti. ;)
Popoldan pa pišem blog in potem zvečer je čas za tv in branje blogov. Ob 20h ponavadi z tehnologijo zaključim, oz. trudim se v tej smeri. Ne bodo se vsi dnevi vrteli le okrog bloga, zato bo ob takšnih dneh, ki je opisan zgoraj nastala več kot le ena objava.

Vse objave in priprave na njih sem skrbno načrtovala in ob ostalih aktivnostih, ki me čakajo, zapisala v prekrasen planer in tako upam, da se mi vsega uspe čim bolj držati.

Predogled v 4 lepotno obarvane objave, za katere že imam slikovni material

Nisem vztrajna in to si štejem pod slabo, zato bo Blogmas zanimiva izkušnja in obenem ogromen izziv. Res upam, da mi uspe.
Kaj pa ti misliš? Mi bo uspelo spisati 24 objav in kakšen video?

Sledi mi tudi na Instagramu in Facebooku. Povezavo najdeš zgoraj v desnem kotu. ;)
Pa naj se veseli december prične!

You Might Also Like

4 Comments

  1. Yayy, se ze veselim!! Jaz sploh ne vem, kako bi mi uspelo objavljati vsak dan... komaj cakam na vsakodnevno branje ����

    OdgovoriIzbriši
  2. Upam, da ti uspe ker rada prebiram tvoje poste, se raje pa gledam kak tvoj video 😊❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo hvala. Obljubim tudi kakšen zanimiv video ;)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe