Najljubši praznični trenutki

sobota, december 23, 2017

Po parih letih, se ponovno prepuščam prazničnemu vzdušju. Ko se mi je 2010 porušil svet, tik pred prazniki, sem jih enostavno kar malo zasovražila, sedaj pa se vse skupaj končno malo popravlja.. In kaj so moji najljubši praznični trenutki?


Sprehodi po okrašenem mestu

Ko pade tema in ko po mestih zasijejo lučke in vsa božična dekoracija. Sprehodi so kljub mrazu prijetni in romantični. Če si pa privoščite sprehod te dni po Mozirskem gaju vam pa zagotavljam najlepši sprehod te zime. Kako lepo je okrašen. Danes zvečer komaj čakam, da vse te lučke vidim tudi od bližje. Samo še sneg potrebujemo. ♥

Čas z družino

Kako rada imam božično večerjo, ko se za isto mizo vsedemo družinski člani in se podružimo. Tako kot v starih časih, brez tehnologije in motenj. Všeč mi je tudi, ker so v tem času obiski pogostejši in zaželjeni. Kako lepo je poklepetati po dolgem času.

Klepet s prijatelji

Letos mi je tole čisto spodletelo. Sigurna pa sem, da se dobimo še pred novim letom na eni dobri vroči čokoladi in se pogovorimo o načrtih za prihodnost in o preteklih čudovitih dogodkih in nazdravimo še na eno leto uspešnega prijateljstva.


Hvaležnost

Čeprav se trudim izražati hvaležnost vsak dan sproti, je december in zaključek leta odličen primer ko pogledam nazaj in ugotovim, da se slabe stvari hitro pozabijo, dobre pa ostanejo v spominu. Hvaležna za vse nove izkušnje tega leta, vse pozitivne trenutke in tudi tiste že pozabljene negativne.

Okraševanje božičnega drevesa

Pri nas je to družinska tradicija, drevo se okrasi na predbožični večer pred večerjo. Letos bom zanj končno spet poskrbela jaz ;) Komaj čakam na drugo leto, ko ga bom praznovala na svojem s čisto svojim dreveščkom.

Božična peka

Rada pečem. Lotim se rojstnodnevnih tort, keksov, muffinov, raznih peciv. To je moj hobi. Pečem po starih receprih iz maminega zvezka in obožujem potem tudi sladkanje z dobrotami. Pa kako lepo je videt nasmejane obraze, ko dobijo v dar domače pecivo. Ne pečem nič božičnega, pečem preverjene recepte. Letos sem spekla kokosove kocke, klasične kekse in razpokančke. Peče pa tudi sestra in se že veselim preizkušanja njenih dobrot. ;)


Kaj pa so tvoji najljubši praznični trenutki?

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe