The Body Shop sedaj tudi v Sloveniji

ponedeljek, december 04, 2017


Pa smo dočakale pri nas še eno novo znamko in sicer v tujini zelo priljubljen The body shop. Znan je po svojih maslih za telo, ki so kultna in tudi po kampanjah proti testiranju kozmetike na živalih. Blogerkam so se predstavili na Lepotni konferenci in domov smo odnesle tudi izdelke za testirat.

Sama sem The body shop uporabljala že pred leti, v začetku bloganja in izdelki so mi bili všeč. Tokrat pa sem se poglobila malo tudi v ozadje znamke in izvedela:

• Vsi izdelki so vegeterjanski, kar pomeni da ne vsebujejo sestavin živalskega izvora, pri katerem bi žival umrla. Vsebujejo pa lahko recimo vosek, med, lanolin. Velik del izdelkov pa je tudi veganskih, kar pomeni da ne vsebujejo sestavin, povezanih z živalskim izvorom. Ti izdelki so tudi jasno označeni.

• Sestavine pridobivajo po principu pravične trgovine, kar pomeni da za sestavino plačajo pošteno in imajo podpisane pogodbe. Na ta način podpirajo  manjše pridelovalce, rokodelce in podeželjske zadruge. So pionirji pravične trgovine, z njo so začeli že leta 1987.

• Podpirajo naš svet in pomagajo bogatiti biotsko raznolikost na območjih, kjer pridobivajo svoje sestavine. Več o tem in zapovedih preberi tukaj.

• Od letos dalje niso več pod okriljem znamke Loreal, kar jih ponovno uvrsti na belo listo testiranja na živalih.

• Trenutno poteka kampanija Play for Peace: "Ob vsakem nakupu prazničnega darila bomo del zneska donirali projektu The Peace Play, ki ga izvaja organizacija International Alert. Odkrijte, kako smo se lotili projekta, ki bo pomagal begunskim otrokom, da spet uživajo v varnem otroštvu." (Klik


Testirala sem: Maslo za telo Vanilla chai

Linija Vanilla chai spada pod praznične linije, ki so na voljo v zimskem času. Preverite katere so tukaj.
Gre za res sladko dišavno linijo v kateri se prepletajo praznični vonji vanilije, kardamona, janeža in cimeta. Vonj je res lep in prijeten in mi je zelo všeč, kljub temu da ne maram cimeta. Je bogate teksture in ga pred nanosom na telo vedno malo segrejem med dlanmi, da je nanos enostavnejši. Porablja se hitro, če ga uporabljate za celo telo, zato priporočam raje nakup večje embalaže. Na telesu se vpija hitro, pa vednar pusti na koži sled. Ta ni mastna, lahko se hitro oblečete. Občutek je negovana in res nahranjena koža, vonj pa se brez heca obdrži na meni od jutra do večera. Sedaj razumem zakaj so v svetu tako zelo priljubljeni. Vsaka s suho kožo, jih bo naravnost oboževala. Da o vonju sploh ne govorim. Na voljo v dveh embalažah: 200ml za ceno 17,50€ in manjšem 50ml pakiranju za ceno 6,9€.

Iz linije Vanilla Chai bi z veseljem preizkusila še gel za prhanje, kremo za roke in dišečo svečko, ki ne vsebuje parafina in je iz naravnega voska.


Pripeljali so tudi ličila

Poleg negovalnih izdelkov, so pri nas na voljo tudi ličila znamke The body shop. Sama sem v test prejela tekočo mat šminko, ki pa me žal ob prvi uporabi ni preveč navdušila. Čeprav se posuši precej prijetno, ne daje tistega res suhega občutka in je kar dolgoobstojna, se je meni zelo vsedla v vsako nepravilnost na ustnicah in jo poudarila(gube in suhi predeli zaa katere sploh nisem vedela, da jim imam do nanosa). Lahko, da je za to kriv odtenek, saj se s takimi roza odtenki moje ustnice ne razumejo najboljše, pa tudi na ten kože mi ne pašejo. Moja je v odtenku Paris Peony. Cena šminke je 8.9€.
Je pa odlično, da šminke ne vsebujejo glutena, za vse s celiakijo. Pa tudi Karmina ne, kar je barvilo narejeno iz hroščkov.
Iz linije ličil bi zelo rada preizkusila še kultne kapljice za posvetljevanje podlag, ki so must have za vse svetlokožke.

Imajo odlična praznična darila

Obvezno preveri darilne pakete na njihovi strani. Imajo kar nekaj zanimivih za telo, obraz, moške in tudi z ličili. Jaz pa delim povezavo do TOP 12 RAZKOŠNIH DARIL


Zelo sem vesela, da se je znamka odločila tudi za prodajo pri nas. Trenutno je na voljo v spletni trgovini, prihaja pa tudi fizična trgovina. Še toliko boljše, ko lahko vse vonje in teksture preveriš v živo. Ko bo, vam novičko sigurno posredujem. 

Kaj pa je tebe navdušilo od te znamke? Oziroma imaš kakšen izdelek na seznamu želja?


You Might Also Like

2 Comments

  1. Ja, tale body butter je božanski! Tak topel, nemoteč vonj. Ampak vseeno sladek :)
    Še šminka diši kot bonbončki ane?

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe