Recept: Najboljši čokoladni muffini z Nutello

nedelja, december 17, 2017

December je idealen čas za peko slaščic. En izmed lažjih receptov je tale "moj" za čokoladne muffine z Nutello. Že pred leti sem ga našla nekje na spletu in od takrat je to slaščica, ki jo pečem največkrat. Tudi poje se zelo hitro zato vedno delam dvojno maso in tako dobim približno 30 muffinov. Recept danes je za 12 muffinov. Lahko pa podvojite sestavine.


Najprej na vodni kopeli raztopiš maslo in počakaš, da se malo ohladi. Med ohlajanjem si priprave suhe sestavine in jih dobro pomešaj med sabo. Maslu nato dodaj jajci in mleko, ter premešaj. Mokre sestavine dodaj suhim in "miksaj" tako dolgo, da dobiš gladko zmes. V pekač za muffine položi papirnate modelčke in jih napolni do 2/3. Najlažje je maso dajati v modelčke z žlico za sladoled. Ko imaš napolnjenih vseh 12 muffinov z dvema žličkama v vsak muffin dodaj nekaj Nutelle. Pretiravati baje ne moreš. ;)
Jaz včasih po vrhu posujem še čokoladne kosmiče iz bele čokolade.

Vse skupaj peci v pečici pri 180 stopinjah približno 20 min.

Muffini so čokoladna bomba z mehko sredico. Meni so zelo všeč, prav tako pa tudi ostalim. Priprava pa je zelo enostavna.



Če jih boš preizkusila bom zelo vesela tvoje povratne informacije, če so bili dobri. Z mano lahko deliš tudi sliko.
Lepo nedeljo ti želim, jaz odhajam proti Logarski dolini. Spremljaj me na Instagramu, kjer bom sigurno dodala kakšen zanimiv story.

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe