Bleščeč December | Laki za nohte

sobota, december 09, 2017


Sama obožujem bleščice na nohtih in zato izkoristim celo leto in jih nosim. Vem pa da ta stil ni všeč vsem in imate nekateri za bleščice rezerviran samo praznični čas. Danes bi rada z vami delila svojih 5 najljubših bleščečih/glitter lakov. Golden Rose Jolly Jewels je odlična linija lakov z gostimi bleščicami, kar pomeni da so v dveh tankih plasteh polno prekrivni. Lahko jih nosite samostojno, kot dodatek samo na posamezni noht ali pa res tanko plast čez drug barvni lak. Moja najljubša sta rdeč v odtenku 121 in rožnat 104. Naslednja odlična linija so Essie laki z bleščicami. Sama imam rožnatega v odtenku A cut above in zlatega Rock at the top. Oba sta primerna za popestritev klasičnega laka za nohte. Samostojna meni nista dovolj prekrivna. Všeč mi je tudi embalaža, ker vsebuje kroglici da se lahko lak dobro strese pred uporabo in je tako nanos bleščic bolj enakomeren. Zadnji za danes pa je res praznični Avon lak v odtenku Fringe, ki vsebuje zlate in črne trakove. Odličen je za popestritev belega ali rdečega laka in doda manikiri praznični izgled.

Sama rada dodajam bleščice tudi zato, ker vsaj pri meni podaljšajo obstojnost laku. Kaj pa ve? ste za bleščice? Ali jih ne marate?

Na slike spodaj sem dodala tudi swatche lakov, spremljaj pa me tudi na Instagramu, kjer bom objavila praznične manikire z zgoraj omenjenimi lakci.










You Might Also Like

2 Comments

  1. Essie laki so super, kadar imajo pa zraven še bleščice, so pa itak top! Meni Avonovi niso všeč, zaradi oblike bleščic :D Golden Rose pa še nisem preizkusila :)

    Čudovite fotografije! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni tud ti trakci varianta niso všeč, pri avonu pa zmaga zlato črna kombinacija <3.
      Golden Rose moreš nujno preizkusit. Meni so res TOP laki.
      Ohh hvala <3

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe