Ocena: Paese make up

sreda, december 13, 2017

Letos sem na Summermbeauty dogodku za blogerke spoznala novo kozmetiko, ki prihaja iz profesionalnih vod. Paese kozmetika je Poljska znamka, ki ves čas izpopolnjuje svoje izdelke in v linije dodaja nove. Izdelki vsebujejo naravne, negovalne sestavine kot so vitaminski kompleksi, negovalna olja, voski, mineralni in naravni UV filtri. Vsi izdelki, ki jih imam so narejeni znotraj EU (Poljska, Španija in Italija) kar pomeni, da izdelki niso testirani na živalih. Beri dalje, da vidiš kateri some navdušili in kateri razočarali in zakaj.




Paese rižev puder

Izdelek ki me je navdušil. Gre za izdelek, ki je namenjen matiranju mastne kože in nadzoru sebuma. Formuliran je brez talca, parabena in alergenov. Ima pa dodan parfum, ki izdelku doda nežen, nevsiljiv vonj.
Gre za fino mlet prah, ki se uporablja za fiksiranje tekoče podlage in korektorja. Na koži pusti lep zaključek, ki ni čisto mat. Podaljša obstojnost make upa in resnično pomaga pri nadzoru sebuma skozi dan. Mene je navdušil tako poleti, ko sem imela hude težave s kožo in mastenjem, kot tudi sedaj pozimi, ko je moja koža bolj suha. Ker gre za fino mlet prah se lahko izdelek uporablja tudi za trenutno zelo popularno metodo "bakinga".
Izdelek res priporočam vsem z mastnim tipom kože, ki neuspešno iščejo dober puder za matiranje.
Za 15g izdelka boste odštele 18€. Na voljo tukaj.

Mat primer za obraz

Sama sicer nisem zvest uporabnik podlag/primerjev, ki so na silikonski bazi. S silikoni se moja koža žal ne razume najbolje. Tale primer pa sicer uporabim vedno, ko želim make up obstojen dlje časa. Kožo lepo zgladi in zapolni pore, nanos podlage je lepši. Opazim tudi, da malo podaljša obstojnost make up-a. Všeč mi je tudi majhna, steklena in priročna embalaža s pumpico. Za celoten obraz potrebujete res majhno količino primerja.
Priporočala bi ga vsem, ki primer uporabljajo redno.
Za 15ml izdelka boste odštele 16€. Na voljo tukaj.

Tekoča podlaga Double skin aqua

Je sicer namenjena suhi koži, pa se je tudi na moji (z)mešani zelo dobro obnesla. Gre za lahko podlago, ki je srednje prekrivna in ima tudi vlažilne sestavine. Moja v odtenku 20A je meni žal pretemna. Sem se potrudila in jo parkrat testirala, pa sem hitro obupala zaradi zelo smotanega aplikatorja, ki bi bil sicer super, če bi bil odtenek primeren zame. Tako pa sem se kar namučila, da sem dobila zadostno količino podlage na dlan, da sem jo lahko zmešala s kapljicami za svetlenje. 
Tekoča podlaga lepo izenači ten in prekrije manjše nepravilnosti, Je lepo obstojna v kombinaciji z riževim pudrom. Definitivno si jo želim preizkusiti še v najsvetlejšem odtenku 10A.
Priporočam. Malo mi je edino zanimivo, da imajo podlage na voljo samo 4 odtenke.
Za 30ml podlage boste odštele 25€. Na voljo tukaj.


Silky matt tekoča šminka

Gre za dolgo obstojno tekočo mat šminko. Njena formula je zelo zanimiva, saj se ne posuši čisto, pa vseeno ne pušča odtisov, recimo na kozarcu. Na ustnicah je precej udobna, ni izsušojoča in ne poudari suhih predelov. Je res zanimive kremne teksture, pa tudi v gubice se ne vseda. Udobna za nosit. Odtenek 707 je prekrasen, primeren za vse letne čase in je v večini moj "to-go" odtenek.  Nad tekočo šminko sem navdušena in jo priporočam vsem. Imam ogledane že nove odtenke.
Nosim jo tukaj.
Za 6ml tekoče šminke boste odštele 11,99€ in je na voljo tukaj.


Švinčnik za ustnice

Izdelek ki ga ponavadi uporabljam v kombinaciji s tekočo šminko. Sicer gre za malo svetlejši odtenek, ampak greta vseeno lepo skupaj. Je kremne teksture in ga včasih uporabim tudi samostojno. Prijeten za nosit, pa tudi nanos je preprost. Dejansko se kar topi ob stiku z kožo. Če ga uporabim z ostalimi šminkami jim lepo podaljša obstojnost, pa tudi razlivanje v gube prepreči.
Svinčnik je na voljo tukaj, stane pa 8€.

Blacker then black maskara

Edin izdelek, ki me je žal razočaral. Sicer gre za OK maskaro. Krtačka je odlična in tudi barve je res prave črne. Žal pa bi od maskare za 18€ pričakovala kaj več kot naraven efekt. Sicer lepo poudari trepalnice, doda malo volumna, jih pa žal nič ne priviha. 
13 ml embalaža, ki je na voljo tukaj.

Shimmer pressed powder

Na swatchu zgoraj sicer izgleda bolj hladne barve, gre pa za osvetljevalec v svetlem bronzu odtenku. Tekstura je skoraj kremasta, čeprav gre za "powder" izdelek. Na lička doda lep, nežen sijaj. Jaz bi rekla, da je super osvetljevalec za sramežljive in za vsako dnevno uporabo pri toplih tonih. Moj je v odtenku 02.
Velik plus dajem embalaži, ki nima cenenega plastičnega izgleda in vsebuje tudi ogledalo. Super za popravke na poti. Izdelku je priložen tudi gobica aplikator.
Za 9g izdelka boste odštele 19,90€. Na voljo tukaj.

Lak za nohte

Odtenek 102 je polno prekriven bel lak. A veš tisti z "edigs" učinkom. Tudi lak me je zelo pozitivno presenetil. Beli laki so precej problematični, tale pa se nanaša res lepo, enokameren nanos je preprost in polno prekriven je v dveh tankih plasteh. Ima odličen tanek bel čopič. Tudi obstojnost je zelo dobra. Laka za nohte žal ne najdem na njihovi spletni strani. Škoda ker sem upala da bi lahko preizkusila še kateri drug odtenek.
Nosim ga tukaj.

Paese kozmetika me je resnično pozitivno presenetila in lahko rečem, da gre za najboljše odkritje tega leta v kategoriji nova make up znamka. Na novo so odprli tudi svojo trgovino, najdete jo v BTC-ju v Ljubljani. Med prebiranjem kataloga se moj seznam želja kar povečuje, imajo še kar nekaj zanimivih izdelkov, ki jih lahko preverite na njihovi spletni strani.

Paese kozmetiki se zahvaljujem za podarjene izdelke. ;)

You Might Also Like

2 Comments

  1. Pa res ni več lakov za nohte =( Ker tale je eden izmed boljših ever, na meni zdrži vsaj en teden! Tekoča šminka je tudi meni zelo pri srcu, čakam na obisk trgovine, da si izberem še kateri odtenek ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja noro obstojen je, neverjetno glede na to da je bel. Škoda, da jih ni več :(
      Jaz tudi upam, da pridem do trgovine, da preverim odtenke v živo. ;)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe