Testiram Essence Counting stars Mirror effect

četrtek, december 14, 2017


Danes sem testirala prahec z "mirror" efektom znamke Essence. Trenutno je v drogerijah na voljo omejena izdaja Counting stars in tale prahec je del omejene izdaje. Moj je v odtenku A sky full of stars in gre za bel prahec, ki se preliva iz modre v vijola barvo. Na slikah je nanešen čez črn lak in je efekt bolj slab. Meni je precej bolj všeč nanesen čez temno moder lak, pa žal zadnjič ko sem testirala nisem poslikala. (obljubim, da pride slika v prihodnjih dneh na Instagram)
Prah nima "mirror" efekta, ampak doda nohtu neko barvno prelivanje. Iz črne spremeni lak v modrikaste barve. "Mirror" efekt je precej bolj viden na modrem laku.
Danes sem posnela tudi video in sicer postopek nanosa in primerjavo med prej in potem. Klik za ogled videa.

Čeprav se ti prahci na prvi pogled zdijo ena velika packarija, pa to niso. Meni je uporaba res enostavna in za občasno popestritev manikir jih priporočam. Imam tudi srebrnega iz Metal shock omejene izdaje in sem nad "mirror" efektu navdušena. Prahci so na voljo tudi v rednem asortimanu.
Obvezno si poglej video za navodila kako poteka nanos in kaj potrebuješ za zaključek manikire. ;)



Kaj pa ti, že uporabljaš te prahce z specialnimi efekti? Jaz jih sigurno priporočam.

You Might Also Like

4 Comments

  1. Jaz sem preizkusila tistega srebrnega, ki ga omenjaš, in ojoj, je to packarije! Mi imajo pa prekrasen efekt, bom jim dala v bližnji prihodnosti še eno priložnost ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A veš, da je tale dosti manj packarije kot sreberni. Pa pri srebrnen je meni lepši efekt če ga nanesem še na malo vlažen lak. Je pa vreden truda ;)

      Izbriši
  2. Odlična objava in video! Meni se je pa čisto ponesrečil, ko sem ga preizkusila :(

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe