Zimska nega kože obraza

sreda, december 06, 2017

Pa se je zgodil preskok. Po dolgih letih ukvarjanja z mastno seborejo, ki jo je povzročalo hormonsko neravnovesje, je moja koža končno spet "normalna". Očitno so se hormoni malo umirili med nosečnostjo, pa tudi hladno vreme je naredilo svoje. Pred dobrim mesecem sem ugotovila, da je trenutna nega premalo in da potrebujem updejt. Prišla je priložnost in odločila sem se testirati Bocassy nego. Vem da je serum in micelarna zelo pohvaljena s strani Gabi iz bloga Parokkets in me je res zanimalo kako se bodo izdelki obnesli na moji koži. Trenutno uporabljam serum za vse tipe kož, dnevno in nočno kremo pa iz linije za normalno do mešano kožo.


Bocassy je francoska znamka nege kože in uporablja izključno naravne sestavine. Izogibajo se sestavinam, ki so lahko škodljive in tudi cenenih sestavin ne uporabljajo. Izdelki so formulirani brez parabenov, silikonov, mineralnih olj, parafinskih olj in umetnih barvil. Bocassy znamka svoje izdelke ne testira na živalih.

Vlažilni in učvrščevalni serum za vse tipe kož, 50ml (24,88€)

Gre za lahek zeliščni serum z olivnim oljem, vitaminom A, E, d-panthenolom in ekstraktom korenine gabeza, ki poveča elastičnost in čvrstost kože. Serurm se lahko pri mastnih tipih uporablja samostojno oz. pri suhih po toniku in vedno pred kremo.

Moje mnenje:
Serum je res lahke teksture in se v kožo vpije zelo hitro. Je vlažilen in kože ne masti. Ima prijeten ampak zelo nežen vonj, ki sicer enak tudi kremi. To so žal dosegli z dodajanjem parfuma. Sama uporabljam serum tako zjutraj, kot tudi zvečer in mi je zelo všeč vlažilni učinek, ki ga ima na kožo. Sama krema mi je premalo in je serum to zimo zame obvezen korak. Zelo všeč mi je tudi steklena embalaža na pumpico. Priporočala bi ga res za vse tipe kož.


Vlažilna in učvrščevalna dnevna krema za normalno in mešano kožo, 50ml (19,93€)

Lahka krema na zeliščni osnovi neguje in bogati kožo. Glavne sestavine so olivno olje in zeleni čaj, ki ima močan vlažilni učinek. Vlažilni učinek in svežina trajata čez cel dan.

Moje mnenje:
Krema je pakirana v elegantnem steklenem lončku. Kot že omenjeno ima enak vonj, kot serum. Po konsistenci je sicer malce bogatejša, ampak gre še vedno za zelo lahko teksturo kreme. Meni je v kombinaciji s serumom ravno dovolj za celo dnevno vlaženje. Se zelo hitro vpije in deluje tudi super kot podlaga za ličila. Čez dan se mi koža po uporabi skoraj nič ne masti, poleg tega pa me tudi ne zateguje. Če me spremljate na IG potem vete, da hodim vsakodnevno na sprehode, ne glede na vreme in nimam nič razdražene kože ali pa suhe, ko pridem iz sprehoda. 


Vlažilna in učvrščevalna nočna krema za normalno in mešano kožo, 50ml (19,93€)


Vsebuje olivno olje, zeleni čaj, vitamin A, E in d-panthenol. Poskrbi za mlajši izgled kože in svežino. Zeliščni ekstrakti povečajo čvrstostin elastičnost kože ponoči, ko se le ta tudi naravno regenerira.

Moje mnenje:
Tudi pri tej kremi gre za zelo lahko teksturo, ki se vpije zelo hitro. Ni kot klasične nočne kreme, ki imajo bogato/zelo gosto teksturo. Pakiranje je isto kot pri dnevni kremi. S to kremo imam love/hate razmerje. Je ne uporabljam vsak večer, ker še vedno uporabljam Tetraforce Vit C, ki ga zelo rada mešam z oljem. Krema je lepo negovalna in moji koži paše ravno tako kot dnevna krema in serum. Se pa zjutraj po uporabi vedno zbudim z rahlim rjavim madežem okrog ust. Nimam pojma kaj v kremi bi lahko povzročalo to. Temnenje kože okrog ust je značilno za nosečnost, ampak ne vem zakaj se to zgodi samo po uporabi te kreme. Naslednjo noč vit C ta madež zmanjša. Čeprav mi je krema po teksturi in učinku nege zelo všeč, jo uporabljam samo še občasno, ker se bojim temnenja kože. Kremo bom uporabila po nosečnosti, ko ne bo več hormonskih spremeb in javim kako se obnese takrat. Bi jo pa vseeno priporočila.



Celotna linija mi je všeč in zanimivo, da obe kremi vsebujeta karitejevo maslo, ki meni sicer maši pore, trenutno pa s tem nimam težav. Lahko da gre za odlično mešanico sestavin in majhen delež kariteja. Ta se pojavi v sredini sestavin, ali pa je moja koža zaradi nosečnosti toliko spremenjena. Sigurno nadaljujem z uporabo tudi po porodu in upam, da mi bo takrat še vedno tako zelo lepo negovala kožo. Mene sicer nebi motilo, če bi bila formulacija tudi brez parfuma. 

Zelo všeč mi je tudi embalaža. Steklo daje takoj občutek dražjega izdelka. Poleg tega imajo kreme tudi zunanjo embalažo, ki je narejena iz tankega rdečega mat kartona. Napisi so v srebrni barvi, izdelki pa na pokrovu vsebujejo tudi lepo misel. Embalaža daje vtis visokoenovnega ranga. Cene pa so dostopne. Embalaža je tudi "zapečatena" in tako takoj veš ali je bila že odprta v drogeriji ali ne. Velik, velik plus pri naravni kozmetiki, kjer je ponavadi krajši rok uporabe. Vsi trije izdelki so uporabni vsaj 6mesecev po odprtju. 
Še ena zanimivost, izdelki so narejeni na Hrvaškem. Pri nas pa so na voljo v Dm-u.

Jaz bi vse tri priporočila.
Poznaš to linijo? Že uporabljaš kateri njihov izdelek?

You Might Also Like

2 Comments

  1. Serum se je pri meni na koncu uvrstil med HG izdelke. Sploh ne vem koliko sem jih od začetnega kupila. :D
    Fajn slišat, da sta ti kremi všeč. V drogerijskem razredu je tako malo pametnih negovalnih izdelkov, da je vedno veselje predlagati nekaj kvalitetnega kar ustreza večini. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ravno zaradi tebe me je skos mikal. Res je slaba izbira in tole je verjetno neka klasika, ki bi pasala večini. ;)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe