Moja nega las

petek, december 22, 2017

Ponavadi ko vprašam o čem bi še rade brale na blogu, dobim kar nekaj predlogov da tudi o negi las. Pa se mi moja nega enostavno ni zdela dovolj zanimiva, da bi jo omenjala na blogu. Sama imam zelo nezahteven las, je zdrav, nebarvan, debel in tudi noro goste lase imam. Z lasiščem pa imam težave, ker se mi hitro masti, pa tudi prhljaj in srbečica mi občasno ponagajata. Že nekaj let uporabljam šampone brez SLS in je stanje malo boljše. Prej sem se včasih spraskala do krvi. Da o tem kako sem dolgočasna ko pride do frizur ne omenjam...


Essentiq šampon za normalne lase

Essentiq sem najprej uporabiljala tistega za mastno lasišče in mi je resnično pomagal. Lasišče se mi je dosti manj mastilo in tudi srbečice nisem imela toliko kot pred njim. Ker potem, ko se stanje izboljša svetujejo uporabo šampona za normalne lase, sem jih ubogala in nadaljevala s tem. Lasišče se mi še vedno ne masti toliko, sedaj v nosečnosti pa itak še majn. Šampon vsebuje negovalno aloe vero in pšenične proteine, ki negujejo lase. Izdelki Essentiq so narejeni v Sloveniji, kar je zame ogromen plus, poleg tega pa je šampon iz 99% naravnih sestavin, je brez SLS, parabenov, fenoksietanola, virov formaldehida, propilen glikola, mineralnih olj, silikonov, sintetičnih barvil in parfumov, PEG in GSO-jev.

Dr. Organic šampon z oljem čajevca

Začenjam testiranje Dr. Organic šampona za lase z oljem čajevca. Izbrala sem si ga zato, ker je čajevec znan po svojih super lastnostih, ki blagodejno vplivajo ravno na razdraženo lasišče, ki se masti in ima prhljaj. Po 4 pranjih opažam, da je moje lasišče še bolj umirjeno in ne srbi več, kljub temu da redno nosim kapo, ki ponavadi srbečico še poslabša. Tudi lasje so lepi in po pranju niso krepasti. Kako vpliva na mastno lasišče ne vem, sama si še vedno perem glavo 2x na teden. Me pa zanima kako se bo obnesel na daljši rok.


Cvetka Bio balzam z zelišči za suhe lase

Moji lasje so zdravi ampak konice potrebujejo res dobro nego, ker lase redno toplotno obdelujem. Za maske, balzame sem pripravljena odšteti kakšen € več in ponavadi imam salonsko nego. Pa se mi je ponudila priložnost testiranja tegale balzama. Gre za Slovenski izdelek, vsebuje pa bio zelišča, ki jih gospa sama pridobiva na svojem ekološkem vrtu. Več si prebirite tukaj
Balzam je čudežen. Resno. Nobena salonska maska ni imela na moje lase tako dobrega efekta. Problem je, da moji lasje dobijo afro volumen na zadnji dve tretini las. Zato si jih tudi redno likam, da umirim ta grozen volumen. Po Cvetkinem balzamu imam pol manj volumna in če si lase perem pred spanjem, likanje sploh ni potrebno. Pa sem prvo mislila, da bo pretežek balzam zaradi tako dobrega efekta. Pa volumen pri lasišču ostane in tudi lasje se zaradi balzama ne zmastijo prej. Iskreno gre za odličen balzam, ki prekosi marsikaterega. Če imaš suhe lase, ti ga toplo priporočam ;)

Avon dvojni tretma v spreju za sijoče lase

Je zaključek moje nege. Redno uporabljam silikonska olja, za nego in za preprečevanje vozlanja las. Tale sprej pretresem in popršim po laseh in ga nato porazdelim še z rokami. Lasem doda sijaj in res lep vonj, ki traja. 

Danes bi pa namenila še posebno omembo izdelku, ki mi je pokazal kako preprosti so lahko kodri in ki je krivec, da nimam več samo dolgočasnih ravnih las.

Belissima Beach waves kodralnik

Odlična zadeva za oblikovanje kodrov. Ima nastavek za dve velikosti: velike in majhne kodre. Meni sta všeč obe varianti. Kodralnik je prevlečen s keramiko, kar zagotavlja večjo zaščito las, poleg tega pa si lahko nastaviš tudi temperaturo. Všeč mi je tudi, da mi kodri zdržijo tudi do 3 dni, kar je pri meni čudež. Moj las je težek in ponavadi se zravna nazaj po parih urah od kodranja. Ne vem kako je mogoče da s tem kodralnikom zdržijo toliko časa. Pa sploh ga ne uporabljam na najvišji temperaturi. Kako lahko je priti z njim do lepih kodrov pa v nedeljo v novem videu. Na voljo je tukaj.

Kodri z malim nastavkom

Takole nekako izgleda moja nega las, ki jo izvajam 2x na teden. Meni se ne zdi nič posebnega, zato o njej tudi nisem pisala že kdaj prej. 
Poznate katerega od izdelkov? Kakšen pa je vaš tip las in lasišča? 

P.s Ali vete, da se šampon izbira glede na tip lasišča, balzam pa glede na tip las? ;)

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe